مدیرعامل باشگاه شهرداری کرج:

پیشنهاد افزایش دو برابری بودجه را داده‌ایم/ در رشته های پرطرفدار تیمداری می‌کنیم

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۰۹:۰۷:۰۰
کد خبر: ۱۱۳۸۶۳۶
پیشنهاد افزایش دو برابری بودجه را داده‌ایم/ در رشته های پرطرفدار تیمداری می‌کنیم
مدیرعامل باشگاه شهرداری کرج با بیان اینکه پیشنهاد افزایش دو برابری بودجه باشگاه را برای سال آینده داده ایم گفت: تیمداری در برخی رشته های پرطرفدار مثل کشتی وتکواندو و دوچرخه سواری در حال بررسی کارشناسی است .

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،علیرضا علوی اظهار کرد: باشگاه شهرداری امسال علاوه بر حضور تیم تنیس روی میز خود در لیگ برتر کشور تیم های والیبال و فوتبال خود را در لیگ های استانی شرکت داد.

وی افزود: در تنیس روی میز خوشبختانه با نتایج درخشانی که کسب شد تیم با صدرنشینی به پلی اف رسید ودر فوتبال نیز توانستیم در فاصله دو هفته به پایان مسابقات به دسته برتر استان صعود کنیم.

علوی با بیان اینکه به واسطه کرونا فرصت حضور در برخی مسابقات مهیا نشد گفت: برای سال آتی پیشنهاد افزایش دو برابری بودجه باشگاه را داده ایم و امیدوارم با نگاه مثبت اعضای شورای شهر این مهم محقق شود.

مدیرعامل باشگاه شهرداری کرج از برگزاری نشست مشترک با هیئت های ورزشی وانجام کار کارشناسی برای حضور رشته های پرطرفدار در لیگ های کشوری خبرداد و گفت: کشتی، دوچرخه سواری و تکواندو از جمله اولویت های ما برای حضور در لیگ های کشور در سال آتی است.

وی از آغاز بهسازی دو زمین چمن مصنوعی در اسلام آباد وحصارک خبرداد وگفت: زمین چمن طبیعی مهرشهر نیز در حال بازسازی  واحیا است و در آینده نزدیک در اختیار علاقمندان به ورزش قرار می گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز