رئیس دانشگاه لرستان:

فعالیت های فرهنگی و اجتماعی تشکل های دانشجویی در فضای مجازی توسعه یابد

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۲:۴۹:۴۳
کد خبر: ۱۱۳۸۸۳۸
فعالیت های فرهنگی و اجتماعی تشکل های دانشجویی  در فضای مجازی  توسعه یابد
خسرو عزیزی گفت: باتوجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، بایستی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی، بیشتر از گذشته در فضای مجازی، توسعه یابد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ عزیزی در نشست شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان ،اظهار کرد: باتوجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، بایستی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی، بیشتر از گذشته در فضای مجازی، توسعه یابد و تشکل های دانشجویی در اینگونه فعالیت ها، مشارکت هرچه بیشتری داشته باشند».

او افزود:«اگرچه به علت شیوع بیماری کرونا، فعالیت های آموزشی دانشگاه ها از حضوری به غیرحضوری تبدیل شد اما خوشبختانه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها از جمله دانشگاه لرستان، متوقف نشد و براساس استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های فضای مجازی، گسترش یافت و در بخش تولیدات محتوایی متنوع نیز فعالیت های خوبی صورت گرفته که البته نیاز است اینگونه فعالیت ها، بیشتر شوند».

رئیس دانشگاه لرستان، تصریح کرد:«هرچند برنامه های اثرگذاری همچون اردوهای معنوی راهیان نور به علت شیوع بیماری کرونا، فعلاً متوقف شده اند اما در زمینه تولید محتوا در فضای مجازی براساس متغیرهای معنوی، فرهنگی و هنری، می بایست فعالیت های غیرحضوری (مجازی) در راستای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت، بیشتر شوند».

 عزیزی بیان کرد:«متناسب با سیاست های ابلاغی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، برنامه هایی همچون پویش کتابخوانی، جشنواره های متنوع مجازی، مسابقات مختلف مجازی و ... از جمله برنامه هایی که است که در راستای تقویت آموز های دینی، بایستی افزایش یابند».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز