کاپیتان تیم کاراته آوای رزم :

تعطیلی یک سال گذشته بر کیفیت لیگ تاثیرگذار بود/ عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتیم

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۲:۳۰
کد خبر: ۱۱۳۹۴۱۶
کاپیتان البرزی تیم کاراته آوای رزم با بیان اینکه عدم برگزاری مسابقات در ماه های اخیر بر کیفیت سوپرلیگ امسال تاثیر گذاشته است گفت: تمام توانم را برای موفقیت تیم به کار گرفته ام .

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، نوید عبدالملکی اظهار کرد: دور رفت رقابت های سوپرلیگ کشور روز گذشته برگزار شد و با تلاش بازیکنان و کادرفنی توانستیم نتایج خوبی ر ا در این مرحله کسب کنیم.

وی افزود: در این مرحله فرصت انجام دو رقابت را با حریفان پیدا کردم وخوشبختانه با کمک هم تیم هایم موفق به کسب 2 پیروزی در دو رفت شدیم.

عبدالملکی میزبانی و نحوه برگزاری مسابقات را مورد اشاره قرار داد و گفت: سازمان لیگ فدراسیون کاراته تمام امکانات لازم را برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات به کار گرفته است و دور رفت هم در مجموع خوب وقابل قبول  ونزدیک به استانداردها برگزار شد.

وی ادامه داد: پیش از این قرار بود بازی های دور رفت وبرگشت در یک روز برگزار شود اما با تغییراتی قرار است در دو هفته متولی برگزار شود و قطعا در هفته آینده سطح کیفی بهتری را از تیم ها به خصوص آوای رزم شاهد خواهیم بود.

کاپیتان تیم آوای رزم در پایان گفت: خوشحالم که پس از ماه ها رکود و تعطیلی شاهد برگزاری یک رویداد در سطح ملی هستیم و برگزاری لیگ در این شرایط دشوار کار سختی بود که فدراسیون از عهده آن برآمد.

2222

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز