شهید قندی بدون سرمربی برد

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۶:۳۲
کد خبر: ۱۱۳۹۴۶۴
شهید قندی بدون سرمربی برد
شهید قندی یزد در خانه شمس آذر قزوین با نتیجه 3 بر 1 به برتری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ تیم قوتبال شهید قندی یزد از هفته نهم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور توانست با نتیجه 3 بر 1 از سد میزبان خود شمس آذر قزوین بگذرد.

هر دو تیم پیش از این مسابقه با کسب نتایج ضعیف در هفته های اخیر روزهای بحرانی را پشت سر گذاشته بودند و شهید قندی در هفته جاری با استعفا سرمربی و مدیرعامل خود روبرو شده بود.

در این دیدار ابتدا در نیمه اول در دقیقه 35 شفیعی پور برای شهید قندی گل برتری را به ثمر رساند. با شروع نیمه دوم شمس آذر قزوین که در 3 دیدار اخیر خود بازنده بود برای فرار از شکست در خانه بازی هجومی را دنبال کرد و در دقیقه 62 با حرکت انفرادی سعیدی گل تساوی را به ثمر رساند.

در حالی که شمس آذر با استفاده از امتیاز میزبانی و روحیه بالای خود بعد از گل تساوی برای کسب برتری در برابر تیم بحران زده و بدون سرمربی شهید قندی با همه نفرات سعی در حمله به زمین قندی را داشتند در دقیقه 81 بازیکنان شهید قندی با یک ضد حمله سریع و حرکت تمرین شده توانست با تکنیک حیدری گل دوم خود را به ثمر برساند.

شمس آذر که با این گل در دهه دقیقه پایانی چیزی برای از دست دادن نداشت بلافاصله بعد از شروع بازی سعی در هجوم همه جانبه به دروازه قندی داشت که با یک ضدحمله سریع دیگر از سوی بازیکنان قندی در دقیقه 82 و تعلل دروازه بان تیم قزوین در خروج افشون گل سوم و پیروزی بخش نماینده یزد را به ثمر رساند.

شهید قندی یزد با این برد بعد از 5 هفته به دومین برد خود در فصل جاری مسابقات رسید و شمس آذر قزوین چهارمین شکست پیاپی خود را در خانه تجربه کرد.

با این برد شیرین حالا فوتبال دوستان یزدی باید منتظر روزهای اینده و انتخاب سرمربی و تعیین تکلیف مدیریت تیم باشند تا شاید شاهد برگشت روزهای پیروزی شهید قندی همچون فصل گذشته در لیگ دسته دوم کشور هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز