پیام معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران؛

آغازی دیگر برای انتظاری مقدس

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۱:۵۵:۵۸
کد خبر: ۱۱۳۹۵۶۹
آغازی دیگر برای انتظاری مقدس
محمدرضا ییلاقی اشرفی، معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، به مناسبت بازگشت پیکر یک شهید مازنی پس از 40 سال و همین‌طور شهادت یک جوان دیگر مازنی پیامی صادر کرد.

به گزارش برنا؛ مازندران این روزها باز هم حال و هوای شهدا گرفته است. بازگشت پیکر یک شهید دفاع مقدس بعد از 40 سال و همین‌طور شهادت یک شهید دفاع از امنیت حال و هوای مازندران علوی را عطرآگین کرده است.

محمدرضا ییلاقی اشرفی، معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، در این رابطه پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا والصدیقین

«شهادت» و «انتظار» دو ارزش مقدس در فرهنگ اسلامی محسوب می‌شود و خوشا به‌ حال خانواده معزز شهید علی‌اکبر محمدی بایکلا که فرزند برومندشان در راه دفاع از ایران و اسلام جان خود را فدا کرد و بازماندگان ایشان نیز با صبوری ستایش ‌برانگیز چله عاشقانه چشم‌انتظار پیکر پاک این شهید راه وطن ماندند.

اما امروز در حالی بازگشت پیکر مطهر این شهید، فضای مازندران را معطر کرد که جوانی دیگر از سرزمین علویان در راه دفاع از امنیت تقدیم اسلام و ایران عزیز شد و چشم انتظاری دیگر، این بار برای بازگشت پیکر مطهر شهید مصطفی نوروزی آغاز شد.

آری تقدیر الهی چنین رقم خورد که پیکر جوان مازنی دیروز پس از 40 سال چشم انتظاری بازگردد و پیکر جوان مازنی امروز مفقودالاثر بماند و شاید آغازی دیگر برای انتظاری مقدس.

با تواضع و تحسین انتظار دو خانواده شهیدان علی اکبر محمدی بایکلا و مصطفی نوروزی، عروج ملکوتی جوان مازنی را به خانواده ایشان و ملت شهیدپرور استان خاصه جوانان عزیز مازندرانی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

photo_2021-02-18_20-31-39

photo_2021-02-18_20-31-59

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز