نیمی از بنزین استان آذربایجان‌غربی، یورو ۴ است

۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۳۷:۵۳
کد خبر: ۱۱۳۹۸۲۹
نیمی از بنزین استان آذربایجان‌غربی، یورو ۴ است
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان با فرماندار ارومیه دیدار کرد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، رسول مقابلی فرماندار ارومیه در این دیدار اظهار داشت: انتظار این هست که در سال آتی برخی مشکلات پیش روی کشاورزان جهت دریافت سوخت ادوات کشاورزی مرتفع شده و کماکان شهروندان مناطق فاقد لوله کشی گاز در تامین سوخت مورد نیاز دغدغه نداشته باشند.

مقابلی با تاکید بر حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از خطرات احتمالی در جایگاه های سوخت، تصریح کرد: با توجه به اینکه آمار مبتلایان به کرونا طی چند روز اخیر افزایش چشمگیری داشته، تشدید رعایت پروتکل های بهداشتی در جایگاه های سوخت ضروری است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ارومیه نیز در این دیدار گفت: وظیفه ما خدمت رسانی و جلب رضایت مردم است و شرکت نفت تلاش کرده کاستی ها را به حداقل ممکن برساند.

احمد مجرد افزود: هم اکنون ۵۲ درصد بنزین ارائه شده در استان، بنزین یورو ۴ می باشد که نسبت به بنزین معمولی از بهسوزی بیشتر و میزان آلایندگی کمتری برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳۴ هزار خانوار شهرستان از نفت سفید بهره می برند که از طریق سامانه هوشمند، ماهیانه سهمیه خود را دریافت می کنند.

مجرد در پایان مصرف روزانه بنزین در شهر ارومیه را ۹۰۰ هزار لیتر عنوان کرده و گفت: برای کاهش آلودگی محیط، بیش از ۹۰ درصد جایگاه های داخل شهر ارومیه بنزین یورو توزیع می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز