امضا تفاهم‌نامه راه‌اندازی خط تولید کشنده KX۱ در آذربایجان‌غربی

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۸:۰۹:۲۳
کد خبر: ۱۱۳۹۹۴۴
امضا تفاهم‌نامه راه‌اندازی خط تولید کشنده KX۱ در آذربایجان‌غربی
با امضا تفاهم‌نامه ۳ میلیون دلاری سازمان همیاری آذربایجان‌غربی و سایپا دیزل، خط تولید کشنده KX1 در این استان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، به گفته مدیرعامل سازمان همیاری آذربایجان‌غربی، با امضای تفاهم‌نامه‌ای بین این سازمان و سایپا دیزل به ارزش ۳ میلیون دلار، خط تولید کشنده KX1 در استان راه‌اندازی خواهدشد.

حسین پزشکیان مدیرعامل سازمان همیاری آذربایجان‌غربی این خصوص گفت: پس از برگزاری جلسات بررسی و مذاکرات اولیه و با ایجاد هماهنگی‌های لازم و پس از بازدید از کارخانه سایپا دیزل، میزبان هیات مدیره سایپا دیزل در استان بودیم و تفاهم‌نامه‌ای به ارزش ۳ میلیون دلار در زمینه‌های مختلف همکاری منعقد شد که تامین ماشین آلات سنگین شهرداری‌های استان و راه اندازی خط تولید کشنده KX1 از جمله بندهای این تفاهم نامه است.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل سازمان همیاری در راستای تامین خدمات مورد نیاز شهرداری‌های آذربایجان‌غربی، در راستای توسعه پایدار شهری، از اهداف توسعه سازمان می‌باشد که عقد این تفاهم‌نامه و اجرای آن گامی موثر در جهت نیل به این هدف است و با اجرای این تفاهم‌نامه گام مهمی در تامین درآمد پایدار برای سازمان و شهرداری‌ها و نیز افزایش اشتغال و افزایش سهم استان از تولید ناخالص کشور نیز برداشته خواهد شد.

 وی اظهار کرد:  در بحث بازآماد تجهیزات و امکانات خودروهای متعلق به سازمان همیاری، بنا داریم با تکیه بر دانش بومی کشور و نیز توان تولید داخل، قصد داریم در گام نخست نسبت به باز آماد و بروزرسانی ماشین‌آلات سازمان، و اورهال ماشین‌آلات سایر سازمان‌های اجرایی در گام‌های بعدی اقدام کنیم.

نظر شما