نماینده مجلس:

از معادن اردکان، سهمی به مردم نمی‌رسد

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۸:۵۲:۳۲
کد خبر: ۱۱۴۰۴۹۵
از معادن اردکان، سهمی به مردم نمی‌رسد
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از صنایع به تعهدات اجتماعی خود عمل نمی‌کنند، گفت: مردم این شهرستان سهمی از معادن ندارند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محمد رضا دشتی اردکانی" نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح رسمی نیروگاه خورشیدی چادرملو مزین به نام دانشمند برجسته، شهید دکتر "محسن فخری زاده" که با حضور "علیرضا رزم حسینی" وزیر صنعت، معدن و تجارت و "محمدعلی طالبی" استاندار یزد در شهرستان اردکان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، اظهار داشت: سفر مقام عالی وزارت صمت به استان یزد و بررسی مسائل این حوزه یکی از اولین مطالبات ما از وی بود که محقق شد.

وی، گفت: بعضی از صنایع به تعهدات اجتماعی خود عمل نمی‌کنند.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجتمع صنعتی و معدنی چادرملو طی سال جاری به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کرده است، اذعان کرد: در طرح درختکاری و فضای سبز که شاید در کشور بی سابقه باشد به یاد 220 هزار شهید کشورمان نهال غرس می‌شود.

وی در تشریح یکی از مصادیق عدم عمل صنایع به تعهدات اجتماعی خود در قبال شهرستان، یادآور شد: 148 مدرسه در اردکان دایر است که 70 مدرسه نیاز به نوسازی و بازسازی دارد و در سال تحصیلی جاری، بخشی از کلاس‌های دانش آموزان در 7 مدرسه نیز یا در نمازخانه و یا در کانکس در حال برگزاری است.

دشتی اردکانی اظهار تأسف کرد: واقعا زیبنده نیست که دانش آموزان ما در اردکان در کانکس درس بخوانند.

وی با بیان اینکه مردم اردکان از معادن سهمی ندارند، افزود: نسبت به چادرملو و معدن دی 19 که در حوزه استحفاظی اردکان قرار دارد لازم است تا مردم شهرستان نیز در آن سهمی داشته باشند که انشاءالله در این رابطه شاهد مساعدت مدیریت مجتمع چادرملو و با هماهنگی مسئولین امر باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز