یک برد و یک باخت حاصل تلاش فوتبالیست های کردستانی در لیگ دسته سوم

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۶:۲۵
کد خبر: ۱۱۴۰۸۱۸
یک برد و یک باخت حاصل تلاش فوتبالیست های کردستانی در لیگ دسته سوم
تیم های شهدای گروس بیجار و خورشید مهر قروه به عنوان نماینده استان در لیگ دسته سوم فوتبال کشور با یک بُرد و یک باخت به کار خود در هفته هشتم این مسابقات پایان دادند.
به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال بزرگسالان کشور روز گذشته با برگزای دیدارهای هفته هشتم در شهرهای مختلف پیگیری شد.
 
تیم شهدای گروس بیجار که تا پایان هفته هفتم توانسته بود صدر جدول را به تصاحب خود درآورد در این هفته نیز میهمان تیم مرزداران اردبیل بود و در پایان دو نیمه موفق شد 2 بار دروازه میزبان خود را باز کند و با یک گل خورده نتیجه را 2 – 1 به سود خود تمام کرد و سه امتیاز با ارزش این هفته را برای خود به ثبت رساند تا همچنان صدرنشین گروه سوم لیگ دسته سه بماند.
 
این تیم در پایان هفته هشتم با 19 امتیاز در صدر جدول گروه سوم جای خوش کرده است.
 
تیم خورشید مهر دیگر نماینده استان در این رقابت ها نیز دیروز و در ورزشگاه شهید چمران قروه میزبان تیم کانیاو اشنویه نماینده آذربایجان غربی بود که در پایان با یک گل از میهمان خود شکست خورد و نتوانست از فرصت میزبانی خود استفاده کند و سه امتیاز این دیدار را از دست داد.
 
این تیم نیز تا پایان هفته هشتم با پنج امتیاز در جایگاه دهم جدول رده بندی قرار دارد.
 
تیم شهدای گروس بیجار در ادامه این رقابت ها و در هفته نهم راس ساعت ۱۴:۴۵ روز پنجشنبه هفتم اسفندماه در ورزشگاه ۱۷ شهریور بیجار میزبان تیم خورشید مهر قروه خواهد بود.

 

نظر شما