سرپرست استانداری ایلام :

برای در امان ماندن از کرونا مردم باید سبک زندگی خود را عوض کنند

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۷:۱۸:۰۴
کد خبر: ۱۱۴۱۸۱۲
برای در امان ماندن از کرونا مردم باید سبک زندگی خود را عوض کنند
سرپرست استانداری ایلام با اشاره به اینکه در راه سلامت مردم با هیچکس تعارف نداریم،گفت:حوزه بهداشت و درمان در راستای سلامت مردم قاطعانه ورود کند و برای در امان ماندن از کرونا باید سبک زندگی خود را عوض کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام،محمد نوذری سرپرست استانداری ایلام در دیدار رئیس و مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی کادر پزشکی و درمانی در این شرایط کرونایی، افزود: بیش از یک سال از ورود ویروس منحوس کرونا به کشور می گذرد و در اینجا جا دارد یک خداقوت جانانه به همه عوامل درگیر در ستاد کرونا به ویژه کسانی که صف مقدم مبارزه با این بیماری منحوس قرار داشتند، بگوئیم.

وی با بیان اینکه برای در امان ماندن از کرونا باید سبک زندگی خود را عوض کنیم، اظهار داشت: در اوایل فرضیه های مختلفی در مورد کرونا ارائه شد اما هرچه زمان جلوتر رفت همه آنها رنگ باختند چراکه کرونا یک ویروس بسیار ناشناخته و مرموز است و امروز کرونا به ما آموخته است که برای در امان ماندن از شر این ویروس مرگبار ناچار به تغییر سبک زندگی خود هستیم.

سرپرست استانداری ایلام با اشاره به اینکه هرجا که کار برای خدا باشد ماندگار است، تاکید کرد: البته خدمت به خلق خدا رضایت خدا را درپی خواهد داشت و قطعا اجر این تلاش ها و مجاهدت های حوزه بهداشت و درمان در این شرایط خطیر نزد پروردگار محفوظ خواهد ماند.

نوزری با بیان اینکه  در بحث سلامت مردم با هیچکس تعارف نداریم، تاکید کرد: همه عوامل درگیر در کار ستاد کرونا برای حفظ سلامت مردم بایست قاطعانه به موضوعات ورود کنند چراکه ملاحظه کاری در این مسیر خسارت جبران ناپذیری درپی خواهد داشت.

سرپرست استانداری ایلام با ابراز نگرانی شدید از وضعیت کرونا در منطقه و استان، هشدار داد: هم اکنون وضعیت کرونا در عراق و خوزستان بحرانی است و اینجا لازم است فرمانداران شهرستان های هم مرز با این مناطق به شدت بر اجرای دستورالعمل ها و پروتکل‌های بهداشتی نظارت کنند.

وی از مردم استان برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی درخواست کمک کرد و گفت: امروز بیش از هر زمانی نیازمند همکاری و جدی گرفتن وضعیت کرونا در استان هستیم و اگر خدایی نخواسته دچار موج چهارم کرونا بشویم قطعاً عواقب پشیمان کننده ای در انتظار همه ما خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز