رییس هیات فوتبال استان البرز:

برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال تحت فشار نیستیم/ پیگیر حل مشکلات گل ریحان هستیم

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۳:۴۲
کد خبر: ۱۱۴۲۱۴۴
برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال تحت فشار نیستیم/ پیگیر حل مشکلات گل ریحان هستیم
رییس هیات فوتبال استان البرز گفت: فشاری بر روی هیات فوتبال استان ها برای رای دادن به کاندیدای مشخص در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، منصور بیک وردی اظهار کرد: روز گذشته میزبان جمعی از روسای هیئت های فوتبال استان ها در البرز بودیم و در خصوص انتخابات پیش رو فدراسیون فوتبال و برنامه کاندیداها تبادل نظر و هم اندیشی صورت گرفت.

وی افزود: در این نشست اجماعی بر روی فرد خاصی صورت نگرفت و قرار هم بر این نبود تا برای انتخاب گزینه ای مشخص تصمیم گیری شود.

بیک وردی با تاکید براینکه روسای هیئت های استان ها در انتخاب گزینه مدنظر خود کاملا آزادانه عمل خواهند کرد گفت: در نشست روز گذشته نیز کاملا این رویکرد مشهود بود وامیدوارم در نهایت با رای اعضای مجمع انتخابات به خوبی برگزار شود.

رییس هیئت فوتبال استان البرز در بخشی دیگر از صحبت های خود با اشاره به بسته شدن پرونده لیگ فوتبال استان در نیمه اسفندماه گفت: علیرغم شیوع کرونا و تاخیر در آغاز فصل فوتبال استان مسابقات در تمام رده ها و بدون کوچکترین مشکلی برگزار شده و تنها چند بازی تا اتمام کامل رده ها مانده است.

وی تصریح کرد: در خصوص نمایندگان استان نیز به دنبال برگزاری نشستی با مسئولان ارشد استان در جهت رفع مشکلات باشگاه گل ریحان هستیم وتمام توان خود را به کار گرفته ایم تا این تیم در نیم فصل دوم با تقویت خود بتواند به روزهای خوب گذشته خود بازگردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز