فرماندار الیگودرز:

برنامه ریزی برای ۱۷۰۰۰جوان الیگودرزی توسط ادارات / امکانات ورزشی در روستاهای الیگودرز توسعه یابد

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۳:۴۵
کد خبر: ۱۱۴۲۱۷۶
برنامه ریزی برای ۱۷۰۰۰جوان الیگودرزی توسط ادارات  / امکانات  ورزشی در روستاهای الیگودرز توسعه یابد
ماشالله الله نعمتی گفت: در اجرای برنامه ریزی برای ۱۷۰۰۰جوان الیگودرز اقدامات خوبی توسط ادارات به خصوص آموزش و پرورش انجام گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛  نعمتی روز سه شنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان الیگودرز که با حضور حشمت الله امان الهی مدیرکل ورزش وجوانان لرستان برگزار شده بود ضمن اشاره به  اقدامات خوب ادارات به خصوص آموزش و پرورش در اجرای برنامه ریزی برای ۱۷۰۰۰جوان الیگودرز،اظهارکرد:باید در این جلسات برنامه ریزی های خاص صورت گیرد تا به عنوان مثال در بخش های گردشگری و صنایع دستی جوانان بتوانند استعداد های خود را شکوفا نمایند.

او ضمن تقدیر  از تلاشهای پرسنل بانکها برای ارائه تسهیلات به جوانان ، افزود:اولین سوالی که ما وظیفه داریم از خود بپرسیم این است که ما در حوزه جوانان چه اقداماتی انجام داده ایم و در راستای سیاست های مورد تاکیدمقام معظم  رهبری و ریاست جمهور چه کرده ایم؟

فرماندار الیگودرز افزود: همه دستگاهها موظف هستند برای این قشر که نیروی محرکه کشور هستند تلاش نمایندچراکه چند صباحی دیگر این جوانان هستند که مدیران این مرز و بوم خواهند شد.

نعمتی تصریح کرد:ما خواهان اجرای عدالت توسط مدیر کل ورزش و جوانان لرستان هستیم و مطالبه ما چیزی خارج از حق و حقوقمان نخواهد بود و توقع داریم در شهرستانی که دارای ۴۳۷ روستا می باشد و ۶۰۰۰کیلومتر مربع وسعت دارد از حداقل امکانات ورزشی برخوردار گردیم.

 

 

نظر شما