پلمب ۲۱۰۰ واحد صنفی در مشهد

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۶:۲۷
کد خبر: ۱۱۴۲۲۰۲
پلمب ۲۱۰۰ واحد صنفی در مشهد
مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: از آغاز محدودیتهای کرونایی برای اصناف این شهر در ۲۰ آبان ماه تاکنون ۳۵۰ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام گرفت که منجر به پلمب ۲ هزار و ۱۰۰ واحد متخلف شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، امیر دلداری در نشست با خبرنگاران افزود: این بازرسی‌ها منجر به صدور ۲ هزار و ۵۰۰ اخطار و تنظیم ۷۶۳ فرم تخلف در خصوص عمل به قانون و رعایت پروتکلهای بهداشتی برای صاحبان واحدهای صنفی و غیرصنفی در شهر مشهد شده است.

وی ادامه داد: بازرسی‌های انجام شده در قالب گشتهای مشترک روزانه ۲۵ گروه با همکاری مرکز بهداشت، اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی، اتحادیه اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت و بازرسین اتاق اصناف انجام گرفته که شامل هزار و ۷۷ گشت بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: در روزهای پایانی هر سال طرح نظارتی ویژه نوروزی برگزار می‌شود که به دلیل شرایط شیوع کرونا در سال جاری هنوز تصمیم مشخصی برای نظارت بر بازار نوروزی گرفته نشده است.

وی افزود: با این حال واحد بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد، اجرای طرح ویژه‌ای را برای مجاوران در نوروز امسال برنامه ریزی کرده است تا یک سری اقدامات پیشگیرانه در خصوص درج قیمت و صدور صورت حساب خرید با استقرار چهار پایگاه نظارتی در اطراف حرم مطهر رضوی و برقراری گشتهای مشترک نظارتی را انجام دهد.

دلداری تعطیلی اصناف مشهد از ۱۵ اسفند ماه به بعد را شایعه دانست و گفت: هم اینک شرایط مشهد در شیوع کرونا در وضعیت زرد و فعالیت صنوف بلامانع است اما در صورتی که رنگ بندی این شهر از نظر شیوع کرونا تغییر کرد، فعالیت صنوف با محدودیت یا تعطیلی همراه خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز