رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی؛

احداث کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی کردستان در آینده نزدیک

۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۹:۳۷:۳۴
کد خبر: ۱۱۴۲۸۸۲
احداث کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی کردستان در آینده نزدیک
رئیس فدارسیون پزشکی ورزشی کشور گفت: در نظر داریم این فدراسیون را توسعه بدهیم و یکی از برنامه‌های چند سال آینده راه‌اندازی کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی در استان های مختلف به ویژه کردستان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ "غلامرضا نوروزی" روز چهارشنبه ششم اسفندماه در مجمع انتخاباتی هیات پزشکی ورزشی کردستان اظهار داشت: کلینیک پزشکی ورزشی در سطح کشور در چند استان وجود دارد اما کافی نیست و به دنبال ارتقای این مراکز و احداث مراکز جدید در دیگر استان‌ها هستیم.

وی افزود: به دنبال ساخت مرکز تخصصی پزشکی ورزشی در کردستان هستیم که تاکنون زمین‌ آن مشخص شده است و امیدواریم با دریافت کمک‌های استانی در کنار هزینه‌هایی که فدارسیون اختصاص می‌دهد در چند سال آینده این مرکز راه‌اندازی شود.
نوروزی یادآور شد: سیاست فدراسیون مبنی بر این است که از کمک‌های مسوولان استان هم استفاده شود تا مکانی برای هیات پزشکی ورزشی ایجاد شده تا بتوانند به ورزشکاران خدمات ارائه دهند.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان اینکه فدراسیون پزشکی ورزشی پشتیبان و خدمات رسان ورزش کشور است اضافه کرد: هدف و وظیفه ما ارائه‌ خدمات مطلبوع به ورزشکاران در کشور است.
نوروزی با ابراز امیدورای به اینکه شفافیت مالی و نظم و انضباط در فدراسیون پابرجا است گفت: مبارزه با دوپینگ در سرلوحه کار ما خواهد بود و در این راستا به آموزش ورزشکاران هم ادامه می‌دهیم.
وی با اشاره به اینکه با بروز و شیوع کرونا تعداد ورزشکاران تحت پوشش و در نتیجه درآمد فدراسیون پزشکی ورزشی کاهش یافته است تاکید کرد: نیاز به تعریف منابع مالی پایدار برای فدارسیون داریم.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی افزود: با توجه به اینکه رئیس هیات پزشکی ورزشی کردستان مسئولیت بیمارستان کوثر سنندج را برعهده دارد این امر موجب شده که خدمات پزشکی برای ورزشکاران رایگان باشد.
گفتنی است، در این مجمع دکتر بابک قطبی تنها نامزد انتخابات رییس هیات پزشکی قانونی کردستان توانست با کسب رای تمامی ١۶ نفر عضو مجمع، برای بار دیگر به این سمت برسد.
در سال گذشته ۵۷ هزار نفر تحت پوشش خدمات هیات پزشکی ورزشی کردستان بدند که امسال به دلیل شیوع کرونا به ۲۱ هزار نفر ورزشکار سازمان یافته کاهش پیدا کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز