امام جمعه مهریز:

ورودی شهرستان مهریز بعنوان دروازه یزد باید با تصویر شهدا مزین شود

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۵:۳۰
کد خبر: ۱۱۴۵۷۳۳
ورودی شهرستان مهریز بعنوان دروازه یزد باید با تصویر شهدا مزین شود
امام‌جمعه مهریز گفت: ورودی این شهر که مسیر اصلی رفت و آمد مسافران و دروازه جنوبی استان یزد است با تصاویر شهدا مزین شود.

به گزارش خبرگزاری برنا_یزد، حجت‌الاسلام "عبدالرضا محی‌الدینی" امام‌جمعه مهریز دوشنبه‌شب در نشست با  مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد به اهمیت ترویج فرهنگ شهادت در جامعه با توجه به تهدید نرم دشمنان اشاره کرد و افزود: استفاده از تابلوهای مناسب با عکس شهدا همراه با مختصری از معرفی آنها با طراحی مناسب نقش مهمی در آشنایی با شهیدان دارد.

وی ادامه داد: با وجود اهمیت موضوع و فرصتی که هم‌اکنون به خاطر این موقعیت در اختیار منطقه است ، هنوز استفاده مناسبی از آن برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت نگرفت .

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز گفت: در این مورد در برخی شهرها که در مسیر جاده های اصلی کشور قرار دارد،  کارهای خوبی با تهیه و نصب تندیس و عکس و تابلوهای مناسب مخصوص معرفی شهدا انجام شد.

محی‌الدینی با اشاره به اینکه تاکنون در این ارتباط بارها مطالبه شهروندان برای نصب تابلوهای شهدا در ورودی و مسیر جاده اصلی حوزه استحفاظی شهرستان اعلام شد و با وجود اهمیت و نقشی که دارد هنوز اقدامی صورت نگرفت ،مناسب است در آستانه سال نو اقدامی به عمل آید.

وی یادآور شد: باید از موقعیت منطقه و سال جدید برای ترویج فرهنگ شهادت که نیاز مهم جامعه در مقابل هجمه فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان و تهدید نرم آنهاست، بهتر و بیشتر استفاده شود و از بنیاد شهید و امورایثارگران انتظار می‌رود با همکاری سایر نهادها اقدام لازم را انجام دهند.

همچنین حجت‌الاسلام عباس زارع گاریزی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد به اهمیت استفاده از فضاهای شهر برای نصب تصاویر شهدا  اشاره کرد و گفت: در این مورد از سوی  اداره کل با همکاری سایر مجموعه‌های فرهنگی شهرستان پیگیری صورت می‌گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز