خراسان رضوی مقام سوم پاراتیراندازی جوانان کشور را کسب کرد

۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۱:۳۹
کد خبر: ۱۱۴۷۶۸۰
خراسان رضوی مقام سوم پاراتیراندازی جوانان کشور را کسب کرد
سرپرست هیات ورزش جانبازان و معلولان خراسان رضوی گفت: تیم پاراتیراندازی جوانان خراسان رضوی با کسب سه مدال در مسابقات قهرمانی کشور عنوان سوم تیمی را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، وحید نیک‌فرجام اظهار کرد: تیم پاراتیراندازی جوانان خراسان رضوی با کسب سه مدال در مسابقات قهرمانی کشور عنوان سوم تیمی را از آن خود کرد.

سرپرست هیات ورزش جانبازان و معلولان خراسان رضوی تصریح کرد: رقابت‌های قهرمانی تیراندازی جوانان جانباز و معلول کشور، گرامیداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی در هفت ماده و ۲ گروه مردان و بانوان با هدف استعدادیابی در ورزشکاران زیر ۲۵ سال، ۱۴ اسفند ماه برگزار شد.

وی ادامه داد: در بخش تفنگ بادی ایستاده بانوان، فاطمه محترم فریمانی گردن آویز طلا و در بخش تفنگ بادی درازکش مدال نقره را کسب کرد و مهدی حیرانی  نیز در بخش تپانچه مردان در کلاس P۱ مدال نقره را به دست آورد.

سرپرست هیات ورزش جانبازان و معلولان خراسان رضوی گفت: در این مسابقات، تیراندازان جوان از هفت استان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت، تیمهای استانهای تهران و فارس به ترتیب به مقام قهرمانی و نایب قهرمانی دست یافتند.

نیک‌فرجام افزود: تیم ۲ نفره خراسان رضوی با مربیگری مصطفی خادم در این مسابقات حضور یافت.

 

نظر شما