آمار کرونایی های استان تهران و پایتخت کشور از ابتدا تاکنون

۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۴:۴۵:۵۲
کد خبر: ۱۱۴۹۱۷۰
آمار کرونایی های استان تهران و پایتخت کشور از ابتدا تاکنون
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی تهران تا 18 اسفند ماه اعلام شد.

به گزارش برنا؛ دکتر علیرضا زالی در جلسه هم اندیشی و بررسی شرایط تولید و واردات واکسن کرونا که با حضور اعضای شورای فرماندهی ستاد مقابله با کرونا در کلان شهر تهران برگزار شد، اظهار کرد: درسالی که گذشت استان  تهران کانون اصلی ارایه خدمت به مبتلایان کووید۱۹ را درکارنامه خود به ثبت رساند.

وی با اشاره به حجم بالای خدمات بهداشتی و درمانی در کلان شهر تهران افزود: تهران بیشترین نیازبه واکسن کووید را دارد.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران از فعالیت بالاترین گروه ارائه دهندگان خدمت در تهران خبر داد و تاکید کرد: تا به امروز بالغ بر ۱۹۲ هزار نفر  با تشخیص قطعی یا محتمل بر کرونا در ۱۳۸ بیمارستان پایتخت بستری و از خدمات بیمارستانی استفاده کرده اند.

دکتر زالی با اشاره به مراجعه بیش از یک میلیون و ۲۰ هزار مراجعه درمانی به بیمارستانهای استان تهران به صورت سرپایی با علایم کرونا گفت: میانگین افرادی که به مراکز جامع سلامت با علایم قطعی و یا مشکوک به کرونا مراجعه کرده اند نیز بالغ بر ۹۸۰ هزار نفر است.

وی گفت: حجم قابل توجه مراجعان به بخش های بهداشتی و درمانی تهران شرایطی متفاوت از سایر شهرها برای تهران رقم می زند.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران با بیان این که بالاترین حجم نیروی انسانی در گروههای مختلف به ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از جمعیت تهران خدمات منحصربفردی ارایه میدهند یادآور شد: چگالی و حجم تراکم جمعیت در مقابل آمار بالای ارایه دهندگان خدمات خبر از گروه بزرگی از افرد آسیب پذیر در شرایط خاص می هد که در اولویت واکسیناسیون نیز هستند.

 

نظر شما