بارگاه منور رضوی غرق در سرور حضرت ولی عصر(عج)

۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۰:۲۳:۵۰
کد خبر: ۱۱۵۷۴۳۶
بارگاه منور رضوی غرق در سرور حضرت ولی عصر(عج)
حرم مطهر رضوی در ولادت با سعادت حضرت مهدی موعود(عج) با حضور عاشقان اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) غرق در شور و شعف است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، در شب میلاد با سعادت امام عصر و الزمان حضرت مهدی(عج) صحن و سرای بارگاه نورانی رضوی میزبان زائران و مجاورانی بود که با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی برای عرض تبریک و شادباش این میلاد فرخنده به بارگاه نورانی علی بن موسی‌الرضا(ع) مشرف شده‌ بودند.

هم‌زمان با این شب فرخنده ویژه‌برنامه‌های متنوعی از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از ساعت ۲۱ در رواق بزرگ امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد. قرائت زیارت امین الله، شعرخوانی، اجرای گروه سرود گلدسته‌های حرم با همخوانی حاج صادق آهنگران و مدیحه‌سرایی از جمله این برنامه ها بود.

در ساعت 21 نوای الله اکبر و دعای روح بخش فرج به نیت تعجیل در فرج حضرت ولی عصر(عج) و رفع موانع ظهور با نوای دلنشین حاج صادق آهنگران در صحن و سرای بارگاه منور رضوی طنین انداز شد و همزمان به صورت زنده از شبکه‌های ملی سیما پخش شد.

منتظران و دلدادگان در این شب فرخنده دستان خود را رو به آسمان بالا برده و از خداوند متعال و امام رضا(ع) درخواست کردند شرایط ظهور امام زمان (عج) فراهم آید و از یاران خاص این امام باشند.

 

پویش سراسری استغاثه به امام زمان(عج)

از دیگر برنامه های شب نیمه شعبان پویش سراسری «مرا دریاب» بود که از ساعت 21 در رواق بزرگ امام خمینی(ره) با قرائت دعای استغاثه به امام زمان(عج) توسط ذاکر اهل بیت(ع) حاج امیر عارف آغاز شد و به طور همزمان در دیگر اعتاب مقدسه و مسجد مقدس جمکران  نیز اجرا شد.

گفتنی است، این مراسم از طریق نمایشگرهای پهن‌پیکر حرم مطهر، رسانه ملی و درگاه اینترنتی رضوی تی وی به‌صورت زنده پوشش داده شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز