خودنمایی کرونا در آخرین روزهای تعطیلات نوروزی در یزد

۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۰۹:۴۹:۴۹
کد خبر: ۱۱۵۷۶۸۹
خودنمایی کرونا در آخرین روزهای تعطیلات نوروزی در یزد
سخنگوی دانشگاه علوم یزد: روند صعودی بیماران مشکوک بستری کووید ۱۹ استان یزد در شبانه روز گذشته همچنان ادامه دارد و تعداد بیماران مشکوک تحت مراقبت در بیمارستان ها به بیش از ۱۸۰ تن رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دکتر "ابراهیم سلمانی" سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد در خصوص آخرین آمار مبتلایان کرونا در استان یزد تا دهم فروردین 1400، گفت:  امروز بستری های مشکوک به کرونا در استان یزد با افزایش ۲۵ نفری نسبت به روز گذشته، به ۱۸۹ تن رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد ادامه داد: در حال حاضر از این تعداد، ۴۳ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می‌کنند .

وی افزود: بستری های مشکوک به کرونا و شناسایی مبتلایان روزانه در استان در روزهای اخیر افزایش چشمگیری داشته است و این موضوع زنگ خطر موج جدید را به صدا دراورده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به فرارسیدن اخرین روزهای تعطیلات نوروزی تصریح کرد: با توجه به شناسایی موارد مثبت کرونای انگلیسی در استان و سرعت انتقال بالای ویروس جهش یافته، همشهریان  بیش از پیش شیوه نامه های بهداشتی را رعایت و از حضور در اجتماعات و برگزاری دورهمی ها جدا خودداری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز