مجلس قوانینی برای رفع موانع تولید تصویب کند

۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۰۹:۵۶:۱۰
کد خبر: ۱۱۵۷۶۹۵
مجلس قوانینی برای رفع موانع تولید تصویب کند
امام جمعه بانه گفت: مجلس موظف به وضع قوانینی است که مردم و جوانان بتوانند در کارشان موفق باشند و در حوزه تولید پیشرفت زیادی داشته باشیم.

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: شعار سال بنا به فرمایش مقام معظم رهبری تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها انتخاب شده است و این شعار نصیحت بزرگی برای تمام مردم و مسئولان است.

وی افزود: اگر واقعاً مردم ایران و همه مسئولان یک دل و یک جان تبعیت از این منویات کنند، کشورمان در اوج ترقی قرار خواهد گرفت و دیگر دغدغه‌ای به نام بیکاری جوانان نخواهیم داشت.

امام جمعه بانه تصریح کرد: در سال جدید باید تمام تلاش خود را برای حمایت از تولید به کار ببریم و مسئولان هم باید تمام تلاش خود را برای کمک به مردم و جوانان انجام دهند.

ماموستا خدایی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: دولت باید از جوانان پشتیبانی کند و به آنها انگیزه دهد تا در مسیر آبادانی و توسعه جامعه تلاش کنند.

وی افزود: مجلس موظف به وضع قوانینی است که مردم و جوانان بتوانند در کارشان موفق باشند و در حوزه تولید پیشرفت زیادی داشته باشیم.

امام جمعه بانه خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس نباید بگذارند هیچ مانعی سر راهشان را بگیرد و قوانینی وضع کنند که مردم و جوانان بتوانند از تولید پشتیبانی کنند.

وی ادامه داد: باید حمایت از مشاغل خانگی و صنایع کوچک مورد توجه ویژه قرار گیرد و شرایطی فراهم شود که این مشاغل حفظ و به نسل‌های آینده منتقل شوند.

ماموستا خدایی در پایان سخنان خود افزود: در کشور ما جوانان خلاق و توانمند بسیاری زندگی می‌کنند که با فراهم کردن شرایط و امکانات می‌توانند زمینه ساز خودکفایی و تولید بسیاری از قطعات و وسایل مورد نیاز باشند لذا باید از زمین تا تسهیلات بانکی مورد نیاز در اختیار این جوانان نخبه و توانمند قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز