رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

نرخ بیکاری در لرستان بالا است /مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی لرستان پیگیری می‌شود

۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۰:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۱۵۷۷۰۹
نرخ بیکاری در لرستان بالا است /مشکلات  واحدهای صنعتی و تولیدی لرستان  پیگیری می‌شود
حجت الاسلام حسن درویشیان گفت: یکی از اولویت‌های اصلی کار قوه قضائیه و سازمان بازرسی کشور پیگیری رفع موانع تولیداست.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ درویشیان روز سه شنبه در سفر به لرستان و در حاشیه بازدید از یک واحد صنعتی حوزه فولاد در خرم آباد ،اظهارکرد: این واحد صنعتی ظرفیت افزایش اشتغال تا ۴۰۰ نفر را دارد و در حال حاضر نیز میزان اشتغالزایی این واحد صنعتی حدود ۶۰ نفر است.

او افزود:  در جریان این بازدید مشکلاتی از سوی متولیان این حوزه صنعتی مطرح شد که در این راستا تاکید کردیم   اگر مشکلات رفع شود امکان توسعه وجودخواهد داشت.

حجت الاسلام رییسیان در ادامه به نرخ بیکاری در لرستان اشاره کرد و  یادآورشد: نرخ بیکاری در لرستان نسبت به استان‌های دیگر بالاتر است  ولی با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در این استان وجوددارد می توان  کارهای لازم را برای اشتغال زایی انجام داد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشوربا بیان اینکه متأسفانه تعدادی از واحدهای صنعتی و تولیدی استان تعطیل یا نیمه‌تعطیل هستند، تصریح کرد:  برخی از واحدها نیز به تعداد ظرفیت فعال نیستند و باید همه برای رفع این مشکلات کمک کنند.

حجت الاسلام رییسیان با تاکید براینکه  قوه قضائیه و سازمان بازرسی هم توان خود را در این زمینه به کار خواهد گرفت ،خاطر نشان کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان برشعار سال که "تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها  این سازمان تمام همت خود را در این بخش قرارداده است.

او یکی از اولویت‌های اصلی کار قوه قضائیه و سازمان بازرسی کشور را  پیگیری رفع موانع تولید عنوان کرد وگفت: مشکلات  واحدهای صنعتی و تولیدی لرستان نیز پیگیری می‌شود.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز