فرمانده کل سپاه پاسداران در کنگره ملی شهدای استان یزد:

ما به تحریم بی اعتناییم، به برجام هم نیازی نداریم

۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۵:۱۱
کد خبر: ۱۱۵۷۷۵۱
سردار سلامی گفت: ما به تحریم بی اعتناییم، به برجام هم نیازی نداریم زیرا ما راه استقلال را آموخته ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "سردار حسین سلامی" فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز سه شنبه دهم فروردین در مراسم اجلاسیه دومین کنگره ملی 4 هزار شهید دارالعباده و دارالعلم یزد در محل دائمی نمایشگاه های استان یزد گفت: امروز در نقطه ای از زمین به نام یزد رویداد بزرگی در حال رخ دادن است که این رویداد بزرگ تجلیل از ۴ هزار شهید ستاره درخشانی است که بر آسمان افتخارات جهان اسلام و سرزمین ایران و سپهر افتخارات این استان تا ابد می درخشد.

وی افزود:  هر قطعه ای از سرزمین ایران کانون جوشش فضیلت های خاص خود است و یزد هم از این قاعده مستثنی نیست و سرزمین عالمان و فقیهان بزرگی همچون استوانه هایی مستحکم است که ستون های فقاهت، اجتهاد و ستون های معرفت دینی ایران را شکل می دهد که نمونه آن آیت الله طباطبایی، حایری یزدی، شهید صدوقی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: یزد دار فقه، دار عبادت ، دار علم است که هم عالمان دین و هم عالمان علوم دقیقه در آن می درخشند.

سردار سلامی ادامه داد: یزد سرزمین هنر و معماری ایرانی و اسلامی است که می توان آن را دارالفنون نیز نامید.

وی گفت: یزد، سرزمین جهاد و استقامت است که از دهم فروردین شروع شد و تا به امروز این علم برافراشته و در اهتزاز باقی مانده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: این 4 هزار شهید کافی است که نشان دهنده روح فداکاری، وفاداری به اسلام و اهل بیت (ع) و ولایت و ایرانی اسلامی و اسنقلال وطن  باشد.

وی گفت: تیپ الغدیر یزد و رزمندگان این دیار در جنگ چه قبل از شکل گیری تیپ و چه بعد از شکل گیری ان صف شکن بودند و در همه حضور داشتند و خط شکن بودند و به قلب دشمن حمله می کردند که نمونه آن سرداران شهید عاصی زاده، جعفرزاده، آقابابایی، قهاری سعید، اله دادی، میرحسینی و ... هستند.

سردار سلامی بیان کرد: این سرزمین به عنوان سرزمین پرورش فرماندهان بزرگ است که نمونه آن سرلشکر جعفری و امیر فتحی، دکتر رهنمون هستند.

وی افزود: کوچک ترین شهید و کهنسالترین شهید از این استان هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: شهادت، رسیدن به آرزو است ولی بدرقه کردن عضوی از خانواده از دست دادن یک آرزو است و آن کسی که آرزوی خود را بدرقه می کند از کسی که شهید است مقام والاتر دارد و این زیباترین شکل بندگی است.

سردار سلامی ادامه داد: اگر شهیدان، جانبازان، رزمندگان ما نبودند قطعا اسلام و ایران ما و آن انقلاب باشکوه که آمده تا سیمای جهان بشریت را از اسارت و بردگی طواغیت نشان دهد، می شکست و تحت سلطه دشمنان قرار می گرفت.

وی گفت: امام با انقلاب نبوی خود محشری به پا کرد و مجد و عظمت اسلام را احیا کرد و روح شهادت را در جامعه زنده کرد و مردم را برای بدست آوردن شکوه از دست رفته خود بیدار کرد و پس از ایشان نیز امام خامنه ای عزیز، آن بیرق برافراشته را بر دوش گرفت و سفینه نجات امت اسلامی را از میان امواج پرخروش به ساحل هدایت پیش برد و اسلام و ایران این گونه که دیده می شود وبه حاکمیت، استقلال، آزادی و پیشرفت، درخشش و کمال رسید.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: شهدا نشان دادند سرزمین ایران برای دشمنان قتلگاه متجاوزان است.

وی گفت: شهادت یک واقعه در یک نقطه نیست و یک اعتقادی است که مانند روحی زلال در بستر زمان حرکت می کند و با خود هویت و فرهنگ و قدرت می سازد.

سردار سلامی بیان کرد: شهادت منابع قدرت و منشا حرکت و جوشش و جهاد است و امروز به فضل الهی ملت ایران به دلیل تعقیب کردن فرهنگ جهاد و شهادت سرافراز است.

وی افزود: سال های قبل دشمنان ما بر اساس محاسبات مادی خود طراحی های استراتژیک خطرناکی برای ملت ایران تدارک دیدند و تمام قدرت خود را برای شکست این اقنلاب و ملت بسیج کردند و از همه جهات به جنگ با این ملت آمدند اما دیدند باز بر دشمن چیره می شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: حتی دشمن در خواب هم به فکر جنگ با ملت ایران نیست میداند جنگ برای این ملت یک کابوس نیست و مردم ایران در جنگ نمایشی اعجاب برانگیز از خود نشان می دهند.

سردار سلامی ادامه داد: امروز که غلبه بر دشمن کار سختی نیست در عرصه نظامی برای غلبه بر آنها کاملا قدرتمند و امده ایم و ترکیب ایمان و سلاح از این ملت هویت شکست ناپذیر ساخته است.

وی گفت: این که مقام معظم رهبری بیان کردند جنگ نمی شود و مذاکره هم نمی شود بر مبنای معماری است که خود طراحی کرده اند و بر اساس حکمت الهام یافته از وحی و نگاه واقع بینانه از قدرت شکل گرفته است.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمن همه قدرت اقتصادی خود را به کار گرفت تا ملت ایران را با فشار و در انزوا شکست دهد و با تمام قد با رسانه های خود به جنگ روانی علیه ملت ایران روی آورد اما قلب ها مستحکم بود و است.

وی گفت: رهبری عزیز و بزرگ ما در حالی در مقابل تمامی توطئه های جهانی ایستاده بود که مردم را به مقاومت در حال جرکت فراخوان می دادند و در همین حال نیز افواج مردم به صحنه آمدند.

سردار سلامی بیان کرد: دشمن می خواست مردم ما فقیر شوند و گرسنه بمانند و تسلیم شوند و این آرزوی آنها بوده و است ولی رهبری ما باطل السحر این فتنه ها بودند و با پایمردی افراد عقب ننشستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما به نقطه اهدی الحسنیین رسیده ایم که اگر دشمن تحریم ها را بردارد ما پیروزیم و اگر باز هم برندارد باز هم پیروزیم زیرا انقلاب و رهبر ما کار را به جایی رسانده اند که سرنوشت ما کاملا مستقل از آنها هستیم.

سردار سلامی بیان کرد:  تحریم وجود دارد اما اثرات آن با قوت ملت ایران در حال کم شدن است که اگر تحریم ها را بردارند ما توانسته ایم بر ظلم غلبه کنیم و اگر بر ندارد ما کشور را می سازیم و به خود کفایی مطلق می رسیم و نقشه عزتمان را کمال می بخشیم و ملت بزرگ و مستقل می شویم که از تاثیرات دشمنان آزاد شده است.

وی افزود: ما به تحریم بی اعتناییم، به برجام هم نیازی نداریم و ما راه استقلال را آموخته ایم و با هم در میدان می مانیم و قلب ها را به هم گره می زنیم و با دستانی در دست هم پیش می رویم تا ایران به عنوان تمدنی بزرگ بسازیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز