امام جمعه سنندج:

اجرای طرح های ماندگار شهرداری سنندج در این دوره مصداق بارز آینده نگری است

۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۰:۴۴:۱۶
کد خبر: ۱۱۵۸۰۷۸
اجرای طرح های ماندگار شهرداری سنندج در این دوره مصداق بارز آینده نگری است
امام جمعه سنندج و نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با شهردار و مدیران شهرداری سنندج با بیان اینکه شهرداری نهادی مقدس است که همواره راهگشای مشکلات شهروندان بوده است، گفت: خدمات شهرداری سنندج در زمینه های مختلف در این دوره مصداق بارز آینده نگری بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ امام جمعه سنندج و نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن تبریک ایام شعبانیه و آغاز بهار طبیعت گفت: شعبان ماه برکت و رحمت است در این ماه درهای رحمت الهی بر روی بندگان باز است و رسول خدا از آن به عنوان ماه من نام برده است.

ماموستا فایق رستمی بیان کرد: بهار طبیعت نوید بخش زندگی تازه و پیام آور سرزندگی و آزادی است و امیدوارم سال جدید؛ سالی سرشار از صحت و سلامتی، نعمت و از بین رفتن ویروس منحوس کرونا برای شهروندان باشد.

وی عنوان کرد: شهرداری نهادی مقدس است که همواره راهگشای مشکلات شهروندان بوده و رسالت بزرگی بر دوش آنان است.

وی ضمن آرزوی سلامتی برای مجموعه مدیریت شهری اظهار داشت: از آنجا که شهرداری و شورا در سطح شهر وظایف بزرگی برعهده دارند می توان گفت از جهت خدمات شهری و عمرانی برقرار کننده امنیت شهر هستند.

ماموستا رستمی یادآور شد: آثار مدیریت توانمند و شجاعت در ارائه خدمات رسانی شایسته و  تلاش مجموعه شهرداری در این دوره کاملا مشهود بوده و البته مردم در آینده بیشتر به این مهم پی خواهند برد.

وی با تاکید بر اینکه میوه عبادت خدمت به عام است و خدمت رکنی از دین اسلام است، اضافه کرد: زبان ما از خدمت رسانی بی منت شهرداری و شورای اسلامی شهر قاصر است و باید قدردان این همه تلاش و پشتکار که مسیر ترقی و آبادانی شهر را فراهم نموده و البته آثار این اقدامات و طرح ها  بعدها بیشتر نمایان خواهد شد؛ بود.

امام جمعه سنندج و نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از مهم ترین مصادیق شایسته سالاری هر انسانی در زیر سایه خدمت به مردم معنا پیدا می کند که مجموعه مدیریت شهری به خوبی از عهده آن برآمده است.

وی تصریح کرد: انجام خدمات در سطح شهر نیازمند آینده نگری است که مدیران شهرداری به حق در این دوره با اجرای  طرح های ماندگار در زمینه های مختلف مصداق بارز آینده نگری بوده اند.

شهردار سنندج در ادامه این دیدار نیز با تبریک سال نو گفت: در این دوره مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج و همچنین تیم مدیریتی استان و در راس آن استاندار کردستان تمام توان خود را در راستای خدمت رسانی به شهروندان به کار بسته ایم.

مهندس حشمت اله صیدی با اشاره به اینکه در این دوره در حوزه های مختلف فعالیت کردیم، اظهار داشت: در حوزه آتش نشانی تعداد 17 دستگاه خودروی سبک و سنگین داشتیم که توانستیم این تعداد را به 30 خودروی مجهز افزایش دهیم.

وی همچنین به ساخت بالابر جهت عملیات اطفاء حریق و امداد رسانی،  تملک 32 هکتار زمین در حوزه آرامستانها، احداث پیاده راه فردوسی، پارک سوار میدان آزادی، احداث بوستان 20 هکتاری، اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی و ادامه آن جهت اتصال به تقاطع سنجرخان، اتصال میدان امام رضا به کمربندی اسلام آباد، آسفالت گسترده معابر سطح شهر و دیگر پروژه ها در حوزه های مختلف اشاره نمود.

صیدی تصریح کرد: در فرصت باقیمانده در راستای خدمتگزاری هر چه بیشتر به مردمی که این چنین قدرشناس هستند تلاش و کوشش خود را صدچندان خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز