شناسایی چهار واحد متخلف عرضه فرآورده خام دامی در مریوان

۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۰:۵۳:۳۶
کد خبر: ۱۱۵۸۰۸۲
شناسایی چهار واحد متخلف عرضه فرآورده خام دامی در مریوان
رییس شبکه دامپزشکی مریوان گفت: چهار واحد متخلف عرضه گوشت در این شهرستان، شناسایی و ۲۴۴ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف معدوم شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ مسعود خاتمی رییس شبکه دامپزشکی مریوان گفت: در راستای طرح تشدید بازدید و بازرسی از مراکز عرضه و فروش فرآورده‌های خام دامی در شهرستان مریوان ۱۹۹ مرکز توزیع این فرآورده‌ها مورد بازدید و بازرسی قرار گرفت.

او افزود: در بازرسی‌های انجام شده ۲۴۴ کیلوگرم انوع گوشت غیرقابل شامل شناسایی و ضبط لاشه گوساله حاصل از کشتار غیر مجاز، گوشت قرمز بسته بندی شده، تخم مرغ، سنگدان، جگرمرغ و چربی صنعتی کشف و در یک مکان مناسب با حضور بازرسان ویژه اداره کل دامپزشکی استان کردستان معدوم سازی شد.

خاتمی به شهروندان توصیه کرد از خرید هرگونه فرآورده خام دامی فاقد برچسب، تاریخ تولید و انقضاء و خارج از بسته بندی (فله‌ای) خودداری کنند تا برای سودجویان متخلف بهداشتی مجال سوءاستفاده مهیا نشود.

رییس دامپزشکی شهرستان مریوان تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی با شماره تماس ۳۴۵۲۱۴۲۶ تماس حاصل کنند تا در اسرع وقت بازرسان این شبکه موضوع را پیگیری کنند.

 

نظر شما