رئیس کل دادگستری یزد:

ایجاد و تثبیت ۱۲ هزار شغل با ورود دستگاه قضا در سال جهش تولید در استان یزد

۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۷:۵۸:۴۰
کد خبر: ۱۱۵۸۲۸۸
رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: با پیگیری های صورت گرفته در سال گذشته بیش از 12 هزار شغل در استان با ورود دستگاه قضا تثبیت و یا ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "غلامعلی دهشیری" رئیس کل دادگستری یزد در دیدار نوروزی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در 10 سال گذشته بر مسائل اقتصادی و معیشت مردم گفت: در سالی که گذشت دستگاه قضایی استان در حوزه حمایت از اشتغال و تولید اهتمام ویژه ای داشت.

وی افزود: با برگزاری مستمر جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی و بازدیدهای میدانی بیش از 12 هزار شغل در سال گذشته در استان ایجاد و یا تثبیت شده است.

دهشیری با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تصریح کرد: دستگاه قضایی استان جهت تحقق شعار سال و رفع موانع تولید تمام قد در میدان در کنار سایر دستگاه های متولی این حوزه قرار دارد.

وی اضافه کرد: در همین راستا برگزاری نشست با حضور مدیران و سرآمدان حوزه صنعت و اقتصاد جهت شناسایی مشکلات و رفع موانع تولید در دستور کار دستگاه قضا استان در سال جدید قرار دارد.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به کاهش محسوس پرونده ها در شعب تحقیق و داوری گفت:  افزایش سرعت رسیدگی به پرونده ها در دستور کار دستگاه قضا استان قرار دارد.

عالی ترین مقام قضائی استان تصریح کرد: اجرای کامل سند تحول قوه قضاییه از اولویت های دستگاه قضا استان در سال جاری خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز