تقدیر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از خدمات مجموعه شهرداری یزد

۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۸:۲۳:۲۶
کد خبر: ۱۱۵۸۲۹۳
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از شهردار، معاونین، مدیران، رؤسای سازمان ها و پرسنل پرتلاش شهرداری یزد که مجموعه یک دستی را برای خدمت رسانی به مردم به وجود آورده اند تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، صبح امروز چهارشنبه یازدهم فروردین ماه در دیدار با "جمال الدین عزیزی" شهردار یزد، خدمات این شهرداری را ستود و با یادآوری تشکیل مجموعه یک دست خدمات رسان در شهرداری یزد گفت: این تلاش ها و خدمات در سال ۹۹ با وجود مشکلات عدیده به خصوص کرونا که سالی متفاوت را رقم زده بود و مدیریت شهری سال متفاوتی را در حوزه های عمرانی، اقتصادی و اجتماعی تجربه کرد، دیده شد که جا دارد تقدیر و تشکر ویژه ای از مجوعه شهرداری انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همچنین با اشاره به فعالیت های انجام شده عمرانی در سطح استان نیز اظهار داشت: در حوزه عمرانی هم با توجه به تمام مشکلات موجود، عملکرد مطلوبی داشته ایم و این خدمات و دستاوردها، نتیجه هم افزایی و همدلی بین مدیران شهری و استانی بوده است.

وی خاطر نشان نمود: مجموعه معاونت عمرانی استانداری نیز همواره پشتیبان مدیران پرتلاش شهری و استانی بوده و بیشترین حمایت و پشتیبانی را از شهرداری های استان داشته است.

 در این دیدار محسن صادقیان با اهداء لوحی به جمال الدین عزیزی، از تلاشهای وی در مدیریت مجموعه هماهنگ و خدمت رسان شهرداری یزد تقدیر و قدردانی نمود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز