آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان اردبیل تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۱/۱۲ - ۱۱:۴۵:۴۶
کد خبر: ۱۱۵۸۴۷۳
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان اردبیل تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان اردبیل تا 12 فروردین ماه اعلام شد.

به گزارش برنا؛ شهرام حبیب‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی شبانه‌روز گذشته ۴۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند تا شاهد افزایش تدریجی شمار بیماران کرونایی باشیم.

وی با بیان این‌که در شبانه‌روز گذشته فوتی ناشی از کرونا وجود نداشت، افزود: از ۴۲ بیمار بستری‌شده جدید، ۲۶ نفر در اردبیل، ۴ نفر در پارس‌آباد، یک نفر در مشگین‌شهر، ۳ نفر در گرمی، یک نفر در بیله سوار و ۷ نفر در خلخال بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل ادامه داد: همچنین ۳بیمار مبتلا به کرونا نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.کرونای انگل

حبیب‌زاده تصریح کرد: شمار بستری‌شدگان به‌دلیل ابتلا به ویروس کرونای انگلیسی در استان اردبیل نیز هم‌اکنون ۲۱ مورد است.

وی بیان کرد: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل ۱۸۷ نفر است که نسبت به دیروز افزایش ۱۱ موردی داشته و از این تعداد ۵۰ بیمار بدحال در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: هم‌اکنون شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر، پارس‌آباد، بیله سوار، نیر، سرعین و خلخال در وضعیت زرد (خطر متوسط) و شهرستان‌های کوثر، گرمی، نمین و اصلاندوز در وضعیت آبی (کم‌خطر) قرار دارند.

حبیب‌زاده در پایان گفت: از عموم هم‌استانی‌ها درخواست می‌کنیم با توجه به ورود ویروس کرونای انگلیسی به استان اردبیل، رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی و استفاده‌ از ماسک را تشدید کرده و در اولویت خود قرار دهند و از ساده‌انگاری کرونا خودداری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز