مشاهده یک عارضه عجیب و غریب و باور نکردنی ؛

پوست یک مرد پس از تزریق واکسن کرونا کنده شد!

۱۴۰۰/۰۱/۱۲ - ۱۲:۲۰:۳۶
کد خبر: ۱۱۵۸۴۹۹
پوست یک مرد پس از تزریق واکسن کرونا کنده شد!
بیشتر کشورهای جهان اولی در حال تزریق واکسن کرونا به شهروندان خود هستند، واکسن هایی که ممکن است گاهی با عوارض و عجیب و غریبی همراه باشد و حتی در موارد نادری باعث کنده شدن پوست آنها شود.

به گزارش برنا؛ در یکی دو ماه گذشته که از تزریق واکسن کرونا به خصوص واکسنهای آمریکایی می گذرد، خبرهای زیادی درباره عوارض عجیب و غریب این واکسنها منتشر شده است. از فوت چند نفر در نروژ و آمریکا گرفته تا مبتلا شدن چند پرستار به بیماری کرونا بعد از تزریق واکسن و حتی فلج صورت بعضی از دریافت کنندگان واکسن در آمریکا و ایتالیا.

اما به تازگی گزارش شده است واکسن کرونای آمریکایی جانسون و جانسون عوارض دردناکی برای یک مرد آمریکایی به همراه داشته است. این مرد پس از واکسیناسیون با واکسن کرونای جانسون و جانسون با ضایعات پوستی و کنده شدن پوست از بدن مواجه شده است.

این مرد که در ایالت ویرجینیای آمریکا زندگی می کند ، اولین ترکیب واکسن را اوایل ماه مارس دریافت کرد و پس از چهار روز اولین علائم در بدن او پدیدار شدند. سپس ضایعه پوستی در سراسر بدن او ظاهر شدند، پوست بدنش قرمز شد و شروع به کنده شدن کرد. پس از ظاهر شدن این مشکلات پوستی مرد به بخش اورژانس فرستاده شد؛ دست‌ها و پاهای او تقریبا قابل تشخیص نبودند زیرا پوستش به شدت متورم شده بود.

این مرد درباره مشکلاتی که بعد از تزریق واکسن پیدا کرد، گفت: یعد از تزریق واکسن کرونا کمی ناراحتی در زیر بغل احساس کردم. بعد از چند روز پوست بدنم شروع به خارش کرد و بدنم متورم و پوستم قرمز شد. همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. پوست من در حال لایه برداری است و پوست دستانم کنده می‌شود.

سازمان جهانی بهداشت استفاده اضطراری از واکسن ضد کرونای ساخت شرکت آمریکایی و چند ملیتی جانسون و جانسون را تایید کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز