باتلاش نیروهای هلال احمر؛

زن ۶۰ ساله در ارتفاعات ندوشن میبد نجات یافت

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۱:۴۵:۴۶
کد خبر: ۱۱۵۹۱۴۸
زن ۶۰ ساله در ارتفاعات ندوشن میبد نجات یافت
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میبد گفت: امدادگران هلال احمر با همکاری نیروهای امدادی و مردمی زنی را که در ارتفاعات روستای تلخستان از توابع میبد مفقود شده بود را پیدا و جان وی را نجات دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "کمال بناء" رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میبد گفت: صبح امروز و با اعلام خبر حادثه گمشدگی یک زن 60ساله در ارتفاعات روستای تلخستان از توابع میبد نیروهای نجاتگر جمعیت هلال احمر میبد در قالب ۲ تیم با دو دستگاه خودروی امدادی به منطقه اعزام و کار جستجوی این زن مفقود شده را به همراه نیروهای سپاه و مردم روستا آغاز نمودند.

وی افزود: نجاتگران هلال احمر با کمک اهالی روستا و نیروهای بسیجی گردان امام علی(ع) پس از چندین ساعت جستجو و تلاش بالاخره فرد گم شده را در ارتفاعات روستا یافتند.

 بنا در ادامه اظهار کرد:  باتوجه به شرایط موجود و گستردگی منطقه بلافاصله تیم واکنش سریع هلال احمراستان به محل اعزام شده و زن گرفتار و با توجه به اینکه مصدوم شده بود را با تجهیزات ویژه و ست کوهستان به پایین کوه انتقال و فرد را پس از انجام کمکهای اولیه به عوامل اورژانس جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل دادند. 

این مقام مسئول با بیان اینکه این عملیات توسط 8 نیروی امدادی و سه دستگاه خودرو امدادی صورت گرفت خاطرنشان کرد : شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه‌ ضمن برای بهرمندی از خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ تماس گرفته یا به نزدیک ترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز