دیدار تیم‌های فوتبال پدیده و پرسپولیس با نتیجه مساوی یک بر یک در مشهد به پایان رسید.

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۸:۵۸:۳۹
کد خبر: ۱۱۵۹۴۴۰
دیدار تیم‌های فوتبال پدیده و پرسپولیس با نتیجه مساوی یک بر یک در مشهد به پایان رسید.
تیم فوتبال پدیده در هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر عصر شنبه در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد میزبان تیم فوتبال پرسپولیس تهران بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، در نیمه نخست این مسابقه هر ۲ تیم حملاتی را بر روی دروازه یکدیگر انجام دادند که در ثانیه‌های پایانی این نیمه، پاس علی نعمتی مدافع تیم پدیده از سمت چپ در مقابل دروازه به امین قاسمی نژاد، مهاجم این تیم رسید و او با ضربه نوک پا دروازه تیم مهمان را باز کرد.

در نیمه دوم این مسابقه بعد از حمله تیم پرسپولیس و در حالی که مدافعان تیم میزبان، توپ را برگشت داده بودند، میلاد سرلک از تیم پرسپولیس با یک شوت محکم از داخل محوطه جریمه گل تساوی تیم مهمان را به ثمر رساند. این بازیکن یک شانس دیگر گلزنی نیز در این نیمه داشت که توپ او به تیرک تیم پدیده برخورد کرد.

با کسب این تساوی، تیم پدیده با کسب ۲۴ امتیاز از ۱۹ بازی در همان جایگاه یازدهم و پرسپولیس با ۳۸ امتیاز در رتبه دوم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر باقی ماند.

علی صفایی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت و علیرضا ابوالفضلی و امیر محمدداودزاده او را در امر داوری کمک کردند.

پیش از آغاز مسابقه یاد پرهام غلامی، نوجوان مشهدی علاقه مند به فوتبال، که چند روز پیش دار فانی را وداع گفته بود، ‌ در حضور برخی از اعضای خانواده اش گرامی داشته شد.

تیم پدیده در دیدار بعدی خود روز بیستم فروردین ماه با ذوب آهن اصفهان دیدار می‌کند و پرسپولیس روز نوزدهم فروردین با نساجی مازندران مسابقه خواهد داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز