معاون استاندار یزد:

تخصیص بودجه به تفت بر اساس جمعیت شناور منطقه باشد

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۰:۱۹:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۹۵۵۵
تخصیص بودجه به تفت بر اساس جمعیت شناور منطقه باشد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: جمعیت شناوری که در تفت حضور می یابد در سیاست گذاری، برنامه ریزی و تخصیص بودجه برای این شهرستان باید در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "احمد ترحمی" معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در آیین تودیع و معارفه بخشدار مرکزی تفت باتاکید برد تخصیص بودجه، برنامه ریزی و سیاست گذاری برای جمعیت شناور حاضر در یزد اظهار کرد: تفت به لحاظ نزدیکی به مرکز استان، در دسترس بودن و به عنوان باغشهر استان شرایط خاصی دارد که نگاه ویژه ای را می طلبد.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: بزرگترین انتخابات کشور را پیش رو داریم که انتخابات شوراهای شهر و روستاها گستره زیادی را در برمی گیرد و انتخابات ریاست جمهوری برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی از بعد جهانی اهمیت ویژه ای دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد تصریح کرد: همه باید تلاش کنند تا با کاندیداتوری افراد در روستاهای مختلف، شورای روستاها شکل گیرد و تشویق به مشارکت و حضور هرچه بیشتر در انتخابات وظیفه همگانی است.

وی با بیان اینکه شیوه نامه های بهداشتی برگزاری انتخابات برای شدیدترین وضعیت کرونایی در نظر گرفته شده، افزود: اقدامات پیش زمینه ای مانند افزایش تعداد شعب اخذ رأی و حذف اثر انگشت برای این انتخابات لحاظ شده است.

ترحمی به افزایش آمار کرونا در استان هم پرداخت و گفت: از دو ماه قبل که شاهد کاهش آمار بستری های کرونایی بودیم متأسفانه آمار بستری از ۱۲۰ نفر به ۲۲۵ نفر رسیده و آمار موارد شدید از حدود ۳۰ نفر به ۵۴ نفر رسیده است و شاهد افزایش شدید تست های سرپایی هستیم.

وی تنها راه مقابله با ویروس کرونا را رعایت شیوه نامه های اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: اقدامات واکسیناسیون علی رغم مشکلاتی که وجود داشت به خوبی در حال انجام است و تولید داخلی هم در دستور کار قرار دارد.

معاون استاندار یزد تأکید کرد: وظیفه ما خدمت به مردم است و این جریان خدمت پایانی ندارد و هرکس در هر جایگاهی که هست تا زمانی که فرصت دارد باید انجام وظیفه کند.

وی ضمن تشکر از تلاش های علی احمدیان، بخشدار سابق بخش مرکزی شهرستان تفت، انتصاب وی به معاونت برنامه ریزی و هماهنگی فرمانداری یزد و انتصاب مصطفی صادقیان به این بخشداری را تبریک گفت.

ترحمی پرهیز از نگاه نقطه ای، حرکت در چارچوب قانون، جلوگیری از رانت خواری و ویژه طلبی، داشتن نگاه توسعه متوازن و پرهیز از ورود به مسائل حاشیه ای را به بخشدار جدید تفت توصیه کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز