معاون استاندار یزد:

امیدواریم نتیجه انتخابات امسال به نفع مردم باشد

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۰۹:۰۰:۰۶
کد خبر: ۱۱۵۹۵۵۷
امیدواریم نتیجه انتخابات امسال به نفع مردم باشد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ‌یزد گفت: امیدواریم انتخابات ۱۴۰۰ با کمترین کاستی و نواقص برگزار شود و نتیجه آن به خیر و صلاح مردم باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "احمد ترحمی" معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در نشست شورای اداری ابرکوه بابیان اینکه امیدوار است نتیجه انتخابات 1400 به نفع مردم باشد، اظهار کرد: مهمترین اصل و ملاک انتخابات برگزاری سالم ، قانونمند ، دقیق و با امنیت کامل آن و بدون طرفداری از گروه ، جریان و جناحی خاص است.

وی ادامه داد: ما مامور به انجام وظیفه قانونی خود برای برگزاری انتخابات هستیم و مامور به نتیجه نیستیم و نتیجه نهایی هم پیروزی جمهوری اسلامی ایران با مشارکت حضور حداکثری مردم خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ‌یزد با تاکید بر اینکه فرایند برگزاری انتخابات چه در حوزه هیات های نظارت و اجرای برگزاری و رعایت دقیق قانون است تصریح کرد: باتوجه به وحدت و انسجامی که مردم در تمام صحنه های انقلاب به ویژه انتخابات ها داشته و دارند در روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ حضوری پرشکوه را رقم می زنند.

وی در ادامه گفت: زنگ خطر موج چهارم بیماری کرونا به صدا درآمده اما امیدواریم همچنان شاهد رقم کاهشی بیماری کرونا باشیم.

ترحمی اضافه کرد: سال ۱۳۹۹ با توجه به هم گیری شیوع کرونا همراه با شرایط سخت تحریم ها و مشکلات اقتصادی برای ملت بود که امیدواریم امسال سال گشایش و پرخیربرکت و سلامتی برای همه مردم باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ‌یزد در این آیین که با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسوولان ابرکوه برگزار شد با قدردانی از علی اکبر اسحاقی معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ابرکوه و حبیب حسینی بخشدار سابق مرکزی این شهرستان، احمد تولایی را به عنوان معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و محمود حاصلی را به عنوان بخشدار جدید مرکزی ابرکوه معرفی کرد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز