عضو کمیسیون هنری مجمع جوانان کردستان:

ایده پردازی در ساخت تیزرهای تبلیغاتی مغفول مانده است

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۱:۰۲:۲۹
کد خبر: ۱۱۵۹۶۸۵
ایده پردازی در ساخت تیزرهای تبلیغاتی مغفول مانده است
نویسنده جوان و طراح تیزرهای تبلیغاتی معتقد است: با وجود افزایش کمی گروه های هنری ساخت تیزر اما به ایده پردازی در این عرصه کمتر توجه می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ بهران ساطوری  عضو کمیسیون هنری مجمع جوانان کردستان، کارگردان، نویسنده و ایده پرداز تیزر های تبلیغاتی است که توانسته با فعالیت حرفه ای زمینه اشتغال چندین جوان را در کردستان فراهم کند.

وی در گفتگویی با خبرنگار برنا در سنندج با اشاره به رویکرد صنایع بزرگ برای ورود جدی به عرصه تبلیغات گفت: تیم های تولید محتوا با کادر متخصص می توانند در این فضا به فکر اشتغالزایی ماندگار باشند.

ساطوری افزود: خلاقیت در تولید هنری و سینمایی نوعی تکاپوی فکری و ذهنی برای دست یابی به اندیشه های بدیع است و امروزه به شدت به آن نیاز داریم.

عضو کمیسیون هنری مجمع جوانان کردستان با بیان اینکه تجربه غنی ترین منبع خلق ایده های خلاقانه است، گفت: تجربه را می توان از انجام کارهای متنوع و مخاطره انگیز، مسافرت به مکان های دور افتاده در شرایط سخت و مصیبت بار و تماس های شخصی با اهل فن، خواندن شرح حال افراد، تماشا کردن آثار فاخر به دست آورد.

وی بیان داشت: ایده های تبلیغاتی همیشه ثمره ذهن منفرد نیستند و اغلب کار دو نفر و یا یک تیم ایده پردازی هستند، تیمی که در آن صحنه پرداز، استوری برد من، انیماتور و بسیاری حضور دارند.

ساطوری خطاب به گروه های جوانی که قصد فعالیت در این عرصه را دارند، گفت: تحقیق را جدی بگیرید، سلیقه و خواسته مخاطبان متفاوت است، دوست داشتن ها و نفرت آنها نیز متفاوت است، شاید آنها به خوبی از هنر سر درنیاورند اما بدون شک می دانند که چه چیزی را دوست دارند.

 طراح برگزیده جشنواره وب ایران در سال ۹۳،  کسب رتبه دوم در جشنواره طراحی گرافیک تبلیغات فارس سال ۹۷، کسب رتبه سوم در جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار در بخش اپلیکیشن سال ۹۶، کسب رتبه اول (گروهی) جشنواره کسب و کار الکترونیکی سال ۹۷ و کسب رتبه سوم در جشنواره ملی فن آفرینی در بخش تدوین فیلم سال ۹۵ بخشی از افتخارات بهران ساطوری است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز