به همت مرکز مشاوره صدای زندگی " دورود" برگزارشد؛

نشست تخصصی اهمیت مشاوره در زندگی جوانان

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۱:۲۲:۳۹
کد خبر: ۱۱۵۹۷۰۹
نشست تخصصی  اهمیت مشاوره در زندگی جوانان
نشست تخصصی موضوع اهمیت مشاوره در زندگی جوانان به همت مرکز مشاوره صدای زندگی و همکاری اداره ورزش وجوانان دورود برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ نشست تخصصی تنی چند از جوانان شهرستان دورود با موضوع اهمیت مشاوره در زندگی جوانان به همت مرکز مشاوره صدای زندگی به  مدیریت علی فلاحی و و همکاری ورزش وجوانان دورود برگزار شد.

در ابتدااین نشست که به مناسبت هفته جوان برگزارشده بود   علی فلاحی مدیر ومشاور مرکز مشاوره صدای زندگی  باتبریک اعیاد شعبانیه و تشکر از حضور جوانان با بیان ضرورت و اهمیت نقش مشاوره خصوصا مشاوره های تخصصی در زمینه ازدواج پرداخته و شرط موفقیت جوانان را استفاده از تجربه دیگران و خصوصا مشاوران متخصص ومتعهد در زمینه های مختلف زندگی همچون تحصیل ،اشتغال ،وازدواج دانستن. چرا که مانع شکست و پیمودن راهی که از آغاز اشتباه است، می شود و جوان با انتخاب راه  صحیحی  که با آگاهی هایی که خصوصا در مراکز مشاوره و افراد با تجربه ومتخصص به دست می آید.

علی فلاحی با بیان اینکه این مرکز با حمایت اداره ورزش وجوانان شهرستان دورود و معاونت امور جوانان  اداره کل ورزش  وجوانان استان لرستان آماده است مشاوره های مختلف ازدواج،وتحکیم خانواده را در شهرستان دورود  بصورت نیم بها در طول سال انجام نماید.

 همچنین امیریاراحمدی مسئول امور فرهنگی وجوانان  ورزش و جوانان دورود با تبریک هفته جوان و اشاره به اینکه عدم تناسب بین بازار کار ورشته های دانشگاهی  باعث شده  اکثر جوانان فارغ التحصیل   وجویای شغلی متناسب با رشته تحصیلی با میسر نشدن این امر  دچار تناقض بین آنچه که هستند ومی بایست باشند شده و این بحث ، مسائل حل نشده ذهنی بسیاری  را برای بسیاری از جوانان ایجاد کرده است.

او افزود: جوان برای برون رفت از این مسئله و کنار آمدن با چگونگی ایجاد اشتغال و اشتغال خارج از تحصیلات دانشگاهی  سالهای زیادی را لازم دارد لذا لازم و ضروری است که جوانان در همه زمینه ها و در طول زندگی با اتکا به خود از وجود مشاوران متخصص و تجربیات دیگران برای حل مسائل زندگی استفاده نمایندکه این مهم  در زمینه های انتخاب همسر و مهارت های همسر داری ودیگر مراحل زندگی نیز صدق می نماید. 

 

 

نظر شما