مردم با مشاهده علائم مشکوک به کرونا ابتدا با سامانه ۱۹۱ تماس بگیرند

۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۰:۴۴:۴۹
کد خبر: ۱۱۶۰۱۹۹
مردم با مشاهده علائم مشکوک به کرونا ابتدا با سامانه ۱۹۱ تماس بگیرند
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از تمامی اهالی خراسان رضوی تقاضا می شود در صورت مشاهده علائم مشکوک به کرونا ابتدا با سامانه ۱۹۱ تماس بگیرند و از مراجعه مستقیم به بیمارستانها پرهیز کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد،  دکتر مهدی قلیان اظهارکرد: شهروندان می توانند ضمن تماس با مرکز پاسخگویی ۱۹۱ و اطلاع از نزدیک ترین مراکز ارائه دهنده خدمت نسبت به محل سکونت، در مرحله نخست به مراکز خدمات جامع سلامت ۱۶ ساعته و یا درمانگاههای بخش خصوصی ارائه دهنده خدمات سطح یک مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۴۰ مرکز منتخب معاینه و انجام تست کرونا به بیماران مبتلا و یا مشکوک به کووید-۱۹ در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد خدمات رسانی می کنند که ۲۲ مرکز منتخب معاینه و انجام تست کرونا در مشهد فعال و آماده خدمات رسانی است و انجام تست کرونا برای مراجعان منوط به تشخیص و دستور پزشک مستقر در این مراکز است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اجرای برنامه نظام ارجاع بیماران کرونایی در سطح دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مراکز خدمات جامع سلامت ویژه کرونا به عنوان سطح یک خدمات محسوب می شوند و در صورت نیاز به خدمات تصویر برداری از طریق این مراکز بیماران به سطح ۲ و در نهایت در صورت نیاز به بستری به سطح سه و بیمارستانها ارجاع می شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز