رئیس پلیس آگاهی استان البرز تشریح کرد:

افشای راز مرگ جوان فردیسی/ اعتیاد فرزند پدر را قاتل کرد

۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۴:۰۵:۴۹
کد خبر: ۱۱۶۰۳۶۵
افشای راز مرگ جوان فردیسی/ اعتیاد فرزند پدر را قاتل کرد
رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: مرد 66 ساله فردیسی پس از دستگیری ،اعتیاد فرزندش را عامل وانگیزه به قتل رساندن او عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 و اعلام قتل فردی 40 ساله به وسیله ضربات متعدد سلاح سرد، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: کارآگاهان در بررسی های میدانی اولیه متوجه شدند که مقتول اعتیاد شدید به مواد مخدر داشته و این امر باعث ایجاد درگیری های متعدد او با خانواده اش بوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرزادامه داد: با توجه به اظهارات ضد و نقیض پدر مقتول با هماهنگی مقام قضائی نامبرده به عنوان اولین مظنون قتل به پلیس آگاهی منتقل شد که با انجام تحقیقات تخصصی از وی، در نهایت نامبرده لب به اعتراف گشوده و عنوان کرد که پسرش چندین سال اعتیاد شدید به مواد مخدر داشته و برای تامین هزینه اعتیادش همیشه با تهدید چاقو از او و سایر اعضای خانواده اش پول می گرفته، در روز حادثه پسرم به من مراجعه کرد و درخواست پول کرد که من در برابر او مقاومت کردم و او یک چاقو برداشت و به سمت من حمله کرد که در یک زد و خورد من به وسیله چاقو آشپزخانه چندین ضربه به شکم و قلب فرزندم وارد کرده و او را به قتل رساندم.

سرهنگ نادربیگی در پایان خاطرنشان کرد: پس از تکمیل پرونده متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

نظر شما