آینده نگاری توسعه گردشگری در شهر دیواندره

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۱:۴۶:۵۴
کد خبر: ۱۱۶۰۷۷۸
آینده نگاری توسعه گردشگری در شهر دیواندره
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان در بازدید از شهرستان دیواندره گفت: با توجه به وجود جاذبه‌های تاریخی و طبیعی و طرح‌های گردشگری در حال ساخت در آینده دیواندره به مقصد گردشگران تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ یعقوب گویلیان روز دوشنبه 15 فروردین ماه 1400 در بازدید از شهرستان دیواندره اظهار داشت: غار باستانی کرفتو یکی از جاذبه های شاخص استان و کشور محسوب می شود و لزوم معرفی بیشتر و بهتر این اثر باید بیشتر مد نظر مسئولین شهرستان و استان باشد.

او به طرح‌های گردشگری و زیرساختی این شهرستان که توسط بخش خصوصی در دست احداث است اشاره کرد و افزود: «توسعه زیرساختها برای توسعه همه جانبه در این شهرستان امری ضروری است و می توان با برنامه ریزی درست شهرستان دیواندره را به مقصد اصلی گردشگران داخلی قرار داد.

فرهاد رحیمی مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دیواندره با ارائه گزارشی از اقدامات ستاد در ایام تعطیلات نوروز گفت: این اداره همواره حامی بخش خصوصی بوده و در راستای توسعه زیرساختها این شهرستان تلاش خواهد کرد.

شایان ذکر است در این بازدید علی بهنیا رئیس اداره حراست، محمد امینیان معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان  نیز حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز