به همت متخصصان منطقه ۴ عملیات انتقال گاز صورت گرفت؛

صرفه جویی ۱۴ میلیارد ریالی با تعمیر ۶۳ شیر اسقاطی بین راهی گاز

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۱:۵۴:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۰۷۹۵
صرفه جویی ۱۴ میلیارد ریالی با تعمیر ۶۳ شیر اسقاطی بین راهی گاز
مدیر منطقه چهارعملیات انتقال گازگفت: از ابتدای سال99 و با تلاش و کوشش کارشناسان و متخصصان این منطقه ،63 عدد از شیرهای اسقاطی در سایزهای مختلف تعمیر و بازسازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمد کامل تصریح کرد: این کار تخصصی، در شرایط سخت تحریم‌های ظالمانه روزافزون و همچنین پاندمی و همه‌گیری کرونا با رعایت کلیه دستورالعمل‌های HSE و پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت 100 درصد بومی و توسط همکاران متخصص منطقه به اتمام رسید.

 وی با اشاره به ثمرات اجرای این طرح در حوزه‌های پدافند غیرعامل و خوداتکایی به ‌صورت تخصصی ادامه داد: با توجه به نداشتن سازمان مصوب جهت کارگاه تعمیرات شیرهای معیوب در منطقه چهار عملیات انتقال گاز در طی سالیان گذشته، پروسه تعمیرات شیرهای معیوب تا سال قبل بصورت محدود و از طریق برون سپاری و استفاده از توانمندی کارگاهها و شرکتهای موجود در سطح شهر و در مواردی در سایر نقاط کشور انجام می گردید، اما با تلاش و همت غیورانه کارکنان منطقه، تعمیر63 عدد از شیرهای اسقاطی در سایزهای مختلف، توسط پتانسیل داخلی منطقه به اتمام رسید.

 محمد کامل افزود: بسیاری از این شیرها به‌علت خاص و کمیاب بودن قطعات و بعضا عدم وجود در بازار داخلی و معضلات بازارهای خارجی به علت تحریم و جایگزینی با شیرهای نو، بدون استفاده مانده بودند که با اجرای این طرح و با نگرش و شعار "تعمیر به جای تعویض"، علاوه بر رفع تنگناهای عملیاتی موجود، بیش از چهارده میلیارد ریال صرفه‌جویی نیز به همراه داشته است.

مدیر منطقه چهار عملیات انتقال گاز با بیان این‌که در کل این پروژه 63 شیر تعمیر و به چرخه تولید باز گشتند، اظهار داشت: این شیرها در سایزهای 2 تا 16 اینچ و پس از طی مراحل و تست‌های مختلف توسط بازرسی فنی منطقه، در قسمت‌های مختلف خطوط لوله استفاده خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز