معاون عمرانی استانداری ایلام:

اختصاص ۸۳۵ میلیارد ریال نقدینگی به پروژه های جهش تولید ایلام

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۲۰:۴۷:۴۶
کد خبر: ۱۱۶۱۷۳۸
اختصاص ۸۳۵ میلیارد ریال نقدینگی به پروژه های جهش تولید ایلام
معاون امور عمرانی استانداری ایلام از اختصاص 835 میلیارد ریال نقدینگی به پروژه های جهش تولید استان ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام، دکتر " احمد کرمی" افزود:این اعتبار برای پروژه های حوزه جهاد کشاورزی شامل تکمیل ایستگاههای پمپاژ سیروان در شهرستان سیروان، ولیعصر و زید وزرانگوش در بدره، کهره داجیوند در هلیلان، خوشادول و گنبد پیرمحمد ملکشاهی،چم ژاب ارمو در دره شهر، تامین آب اراضی سیوان در ایلام هزینه خواهد شد.

وی اظهار داشت:همچنین این اعتبار برای احداث زیر ساخت های مجتمع های گلخانه ای در استان، تکمیل زیرساخت های بازارچه های مرزی چیلات و چنگوله  و پروژه های حوزه  راه استان از جمله لومار به بدره و راه ایوان به ایلام و همچنین تکمیل زیرساخت های شهرک های صنعتی استان و شهرک صنفی ایلام ، آبرسانی به ملکشاهی و روستاهای مسیر و پروژه ای مردمی بسیج سازندگی هزینه  می شود.

معاون امور عمرانی استانداری ایلام تصریح کرد: با تزریق این مبلغ اعتبار،باعث شتاب بخشی و تکمیل پروژه های نیمه تمام استان خواهد شد و مشکلات زیرساختی نیز برطرف می شود.

دکتر کرمی خاطرنشان کرد:این مبلغ اعتبار با رایزنی و تلاش های استاندار ایلام خارج از اعتبارات استانی اخذ گردیده تا پروژه های نیمه تمام به سرانجام برسند و مشکلات مردم نیز در این زمینه برطرف شود.

معاون امور عمرانی استانداری ایلام با اشاره به اینکه در سال جهش تولید تلاش شد که مشکلات زیرساختی واحدهای تولیدی استان در زمینه های مختلف برطرف شود، گفت:در راستای تحقق نامگذاری سال جاری که توسط مقام معظم رهبری بنام «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری شده است تلاش می شود که مشکلات واحدهای تولیدی و بخصوص در بخش زیرساخت های کشاوزری و غیره برطرف شود تا نامگذاری سال جاری محقق شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز