یادداشت کوتاه؛

دو روی سکه "مقاومت" در لیگ برتر فوتسال/ اُفت بدموقع سربازها در کوران مسابقات

۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۰:۳۲:۰۶
کد خبر: ۱۱۶۱۹۰۶
دو روی سکه مقاومت در لیگ برتر فوتسال/ اُفت بدموقع سربازها در کوران مسابقات
لیگ برتر فوتسال ایران در مرحله نهایی در حالی هفته چهارم خود را پشت سر گذاشت که نماینده البرز با چهره ای متفاوت نسبت به دور نخست بازیها در هفته های اخیر شکست های متوالی را تجربه می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مقاومت علیرغم مشکلات پیش از شروع فصل در فرایند جذب بازیکن خوب عمل کرد و از نگاه کارشناسان پتانسیل حضور در جمع مدعیان را داشت.

طبق همین پیش بینی شاگردان فرهاد کشاورز نتایج خوبی را در دور اول مسابقات کسب کردند و به عنوان تیم دوم راهی مرحله نهایی شدند.

اوج نتایج مقاومتی ها پیروزی های پرگل در خانه دو تیم پرمهره کراپ وگیتی پسند بود با این حال شروع دور نهایی مسابقات به گونه ای دیگر رقم خورده و از تیم مدعی و سرحال مقاومت دیگر خبری نیست.

نماینده البرز  در پایان چهار هفته از مسابقات دور نهایی 3 شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده و روز گذشته نیز سنگین ترین شکست خود در این رقابت ها را مقابل مس سونگون تجربه کرد.

حال سوال اینجا است که دلایل این اُفت و نزول مقاومت در فاصله کوتاه دور اول ونهایی مسابقات چیست و شرایط به چه نحوی پیش رفته که تیم مدعی هفته های گذشته در فاصله کوتاهی یکی از تیم های پایین جدول گروه خود لقب گرفته است.

حضور در جمع 6 تیم برتر لیگ برتر فوتسال ایران فارغ از هر نتیجه ای که در پایان دور نهایی رقم بخورد برای مقاومت یک موفقیت بزرگ وارزشمند است و قطعا کار باشگاه و کادرفنی وبازیکنان قابل ستایش است اما این سوال مطرح می شود که دلایل افت این تیم خوب و یکدست در حساس ترین روزهای لیگ برتر چیست و چه عواملی سبب این تنزل بی موقع شده است؟

قطعا کادرفنی و مدیران باشگاه در این خصوص باید پاسخگو باشند اما امیدواریم در ادامه رقابت ها با چاره اندیشی وحل مشکلات، مقاومت بار دیگر شرایط فنی خوبی را پیدا کند و در پایان فصل بتواند در جایگاهی که شایسته ظرفیت وتوان این تیم است قرار بگیرد.

 

نظر شما