از تمام مسافرین ورودی در پایانه‌های مرزی تست کرونا گرفته می‌شود

۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۵:۳۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۸۶۲۸
از تمام مسافرین ورودی در پایانه‌های مرزی تست کرونا گرفته می‌شود
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی در جلسه استانی مقابله با بیماری کرونا خلاصه ای از اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را تشریح کرد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی،  ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : از اوایل شروع بیماری منحوس کرونا و در راستای مصوبات ستاد استانی مدیریت کرونا و دستور العمل های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و وظایف محوله به این اداره کل که مسئولیت نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی سایر دستگاههای زیر مجموعه از قبیل فرودگاه ، پایانه های بار و مسافر و پایانه های مرزی را نیز عهده دار شد، اقدامات و گام های موثری برای کنترل بیماری انجام گرفته است.

 وی گفت: از مهمترین این اقدامات میتوان به همکاری و کنترل ورودی های استان و شهرستان ها در کنار نیروهای انتظامی و ارتش و تعبیه گیت های ضدعفونی ، کنترل و نظارت مستمر رعایت پروتکل های بهداشتی در پایانه های مسافری، بار ، فرودگاهها و سایر مراکز در ارتباط با حمل و نقل اجرا و با متخلفین برخورد میشود و نیز کنترل و نظارت بر تردد مسافران مرزی در جهت رعایت شیوه نامه های بهداشتی و غربال گری بیماران احتمالی کرونایی صورت میگیرد.

 شکری افزود: طبق مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی و ادارات تابعه شهرستانی شیوه نامه های بهداشتی ، تعبیه دستگاه ضد عفونی کننده دست ، توزیع ماسک و فاصله گذاری و دورکاری کارکنان با جدیت و کنترل کامل اجرا می شود.

 به گفته این مقام مسئول در حال حاضر در تمام پایانه های مرزی آذربایجان غربی تست کرونا از مسافران انجام می شود و همکاری لازم برای استقرار همکاران علوم پزشکی و هلال احمر در راستای انجام این تست ها انجام شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز