امام جمعه ابرکوه:

انتخابات، مولفه‌ اقتدار ملی و بین‌المللی است

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۰:۳۴:۴۵
کد خبر: ۱۱۶۹۴۵۴
انتخابات، مولفه‌ اقتدار ملی و بین‌المللی است
امام جمعه ابرکوه با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: دوستان انقلاب و کشور و حرمت گذاران به خون شهدا می‌دانند که حضور در انتخابات از مؤلّفه‌های اقتدار ملّی و بین‌المللی است .

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت الاسلام "سیدابراهیم حسینی" امام جمعه ابرکوه در خطبه‌های مجازی نماز جمعه این هفته ابرکوه اظهار کرد: مردم با تبعیت از ولایت و وفاداری به اسلام و انقلاب حماسه و مشارکت جدی خود را در انتخابات نشان دهند و با حضورشان دشمنان را مایوس کنند.

وی اظهارکرد: حضور حداکثری در انتخابات علاوه بر رشد و بلوغ سیاسی مردم ، اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی را افزایش می دهد .

رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه تصریح کرد: دوستان و دشمنان انقلاب و نظام از هم اکنون در تلاش برای جذب و یا انحراف افکار عمومی از جریان مهم انتخابات هستند .

وی ادامه داد: بعضی‌ها بلندگوی دشمن در دلسرد کردن مردم نشوند چون کسانیکه این روزها بر طبل کاهش مشارکت مردم در سرنوشت آینده کشور می‌ زنند ، دقیقاً در جبهه دشمنان ایران قرار دارند .

حسینی افزود:  استدعا دارم که اگر کسی به هر دلیلی نمی خواهد رأی دهد ، برای خودش تصمیم بگیرد و برای زمین زدن کشور و نظام و انقلاب ، افسر پیاده نظام جنگی دشمن نشود.

رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه اضافه کرد:اینها دانسته یا نادانسته  با به دست گرفتن پرچم ضعف‌های مدیریت کشور و به تصوّر نجات کشور بزرگترین خیانت را می کنند زیرا ماجرای انتخابات آینده و ماجرای ایران و ضدّ ایران است.

امام جمعه ابرکوه همچنین با تسلیت سالروز وفات خدیجه کبری (ام المومنین) افزود: زندگی مشترک بانوی آسمانی ، خدیجه کبری با رسول خدا(ص)  برای تثبیت اسلام ذخیره کرده بود .

وی ادامه داد: آن بانوی گرامی اسلام  در دشوارترین شرایط صدر اسلام در مکّه با بذل مال و ثروت و حمایت جانانه از پیامبر خدا (ص) لحظه‌ای از همسرش غافل نشدند و با وفداکاری ریشه درخت اسلام را مستحکم و بنیان دار کرد .

حسینی تصریح کرد:  حضرت خدیجه (س)  آنگونه فداکارانه و آگاهانه زندگی کرد که پس از قرن ها ، چراغ هدایتش پرفروغ و تابناک روشنی بخش راه رهجویان طریق سعادت و در این راه آن بانوی مکرم پیشتاز و نو اندیش است .

امام جمعه ابرکوه با اشاره به فرارسیدن روز شوراها  افزود: شوراهای اسلامی شهر و روستا یکی از زیباترین نمادهای مشارکت مردم در سرنوشت خودشان و عمران و آبادانی دیارشان است .

وی یاد آورشد: جایگاه شوراها طبق اصل هفتم قانون اساسی در ردیف مجلس شورای اسلامی بیان شده که از ارکان تصمیم گیری و اداره امور کشور هستند و این جایگاه کمی نیست .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز