حل مشکلات اقتصادی و معیشتی در گرو انتهاب درست مردم است

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۰:۳۴:۳۴
کد خبر: ۱۱۶۹۴۵۶
امام جمعه مهریز گفت: مردم مومن و انقلابی با درک شرایط حساس نظام و انقلاب اسلامی بر خلاف میل دشمنان به صورت گسترده در انتخابات امسال شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت‌الاسلام "عبدالرضا محی‌الدینی" امام جمعه مهریز در پیام جمعه این هفته شهرستان به اهمیت انتخابات و توصیه‌های مقام معظم رهبری در ارتباط با آن اشاره کرد و افزود: رسانه‌های بیگانه از مدت‌ها قبل با ایجاد جنگ روانی و شایعات و  شبهات به دنبال جلوگیری از حضور مردم در این میدان سرنوشت‌ساز هستند.

وی ادامه داد: مردم باید با هوشیاری و بصیرت دینی و انقلابی آگاهانه گوش به فرمان مقام معظم رهبری پای در میدان انتخابات که برای آینده کشور و نظام از اهمیت بسزایی برخوردار است گذاشته و بار دیگر نقشه شوم استکبارجهانی و معاندان و منافقان را خنثی کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز به اهمیت انتحاب اصلح در این عرصه توسط مردم با بررسی برنامه‌ها، طرح‌ها، عملکردها و گزینش فرد مناسب انقلابی اشاره کرد و یادآور شد: فردی باید در منصب ریاست جمهوری کشور ایران قرار گیرد که متدین و متخصص و توانایی حل مشکلات اقتصادی را داشته باشد .

محی‌الدینی تصریح کرد: حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در گرو انتخاب درست مردم و گزینش ریاست جمهوری اصلح است و در این خصوص همه مردم باید برای تحقق اهداف نظام در این عرصه تعیین کننده حضوری گسترده و حماسی داشته باشند .

امام جمعه مهریز در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص برجام و رسالت مسوولان در عمل به توصیه‌های معظم‌له به خصوص در باب مذاکرات اشاره کرد و گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید با ظرافت و دقت‌نظر مسایل مرتبط با مذاکرات را رصد کنند و باید مواظب بود دشمن به اهداف خود نرسد.

محی‌الدینی بیان کرد: مسوولان  مذاکره کننده اگر خدای نکرده فریب دشمنان را در این مباحث مهم بخورند قطعا باید در پیشگاه نظام و مردم جوابگو باشند که بی‌توجهی به منویات مقام معظم رهبری و در نظر نگرفتن مصالح کشور گناهی نابخشودنی و اصلا پذیرفته نیست.

وی به تداوم ویروس کرونا در جامعه اشاره کرد و گفت: مردم باید برای پیشگیری از آن به تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را در کنار سایر موارد دقیق رعایت کنند که نقش مهمی در مهار و کنترل آن در جامعه دارد.

مدیر حوزه‌های علمیه مهریز به اهمیت ماه مبارک رمضان و ضرورت استفاده آحاد مردم و جوانان از تمامی لحظات ملکوتی آن اشاره کرد و گفت: تلاوت قرآن مجید، دعا و استغفار و رسیدگی به حال نیازمندان جزو اموری است که باید از فرصت رمضان برای تحقق آنها استفاده شود.

محی‌الدینی از اینکه توسط برخی از متولیان امر و هیات امناها به نظافت مساجد رسیدگی نمی‌شود ابراز ناخرسندی کرد و گفت: باید بیش از گذشته مساجد که سنگر دین و اسلام و انقلاب اسلامی است در ابعاد مختلف به خصوص زیبایی و نظارت برجسته و الگو باشد.

امام جمعه مهریز، میلاد باسعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و رحلت جانسوز حضرت خدیجه کبری (س) را تبریک و  تسلیت گفت و بر شناخت سیره ائمه اطهار (ع) و  عمل به وظایف شرعی را در تمامی لحظات مورد تاکید قرار داد که عزت و سعادت انسان در گرو روحیه معنوی و انقلابی است.

محی‌الدینی، روز پنجم اردیبهشت‌ماه را، روز شکست سنگین آمریکا در صحرای طبس ذکر کرد و به توطئه‌های دشمنان در ۴۲ سال گذشته در ابعاد مختلف نظامی، فرهنگی، روانی و اقتصادی اشاره کرد و درایت و هوشیاری مردم و مسوولان را در برابر آنها خواستار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز