نماینده مجلس:

اصناف یزد در دوران کرونا خوش درخشیدند

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۲۱:۳۳:۱۸
کد خبر: ۱۱۷۱۵۴۶
اصناف یزد در دوران کرونا خوش درخشیدند
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: اصناف و کسبه مختلف استان در دوران کرونا در کنار سایر نهادها خوش درخشیدند و وظایف را انجام دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محمد صالح جوکار" نماینده مردم یزد واشکذر در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه در دیدار اعضای هیات رییسه اتاق اصناف یزد افزود: صاحبان صنوف مومن و پرتلاش یزد در کنار سایر نهادها و خیران نقش مهمی در  تامین بسته‌های معیشتی و کمک به بیمارستان‌ها داشتند. 

وی با قدردانی از همکاری و فعالیت خوب اصناف در دوان کرونا که تاکنون ادامه داشته اشاره کرد و یادآور شد: باید همکاری‌ها برای پیشگیری از کرونا و خدمت به مردم و اقشار آسیب‌پذیر و نیازمندان در سطح استان همچنان ادامه داشته باشد که موضوعی ضروری است .

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت رعایت مقررات و آمادگی به اصلاح برخی قوانین در حوزه صنفی با همکاری نمایندگان در مجلس تصریح کرد: در این زمینه باید کار کارشناسی صورت گیرد و به عنوان طرح قانونی به مجلس داده شد.

در این نشست پرداخت نکردن سهم یک در هزار مالیات دریافتی از اصناف به اتاق اصناف و وجود واحدهای صنفی مزاحم شهری که موجب آلایندگی صوتی و بهداشتی از جمله مشکلات مطرح شده بود.

معافیت از پرداخت با تخفیف در حق بیمه سهم کارفرما بویژه در کارگاه‌های کمتر از پنج نفر و تخصیص تسهیلات بانکی کم بهره و دراز مدت با دوره تفس طولانی، امهال چک‌های برگشتی اصناف در طول زمان کرونا و تعویق اقساط وام‌های بانکی در طول زمان کرونا جزو مطالبات اصناف بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز