رییس هیات نظارت استان یزد:

عوامل انتخابات طبق قانون عمل می‌کنند

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۲۱:۳۲:۴۰
کد خبر: ۱۱۷۱۵۴۷
عوامل انتخابات طبق قانون عمل می‌کنند
رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان یزد گفت: عوامل برگزاری این رخداد مهم سال ۱۴۰۰ هجری شمسی طبق قانون وظایف مربوطه را برای برگزاری هرچه باشکوه تر آن و تشویق مردم به حضور گسترده در شعبه های اخذ رای عمل می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محمدرضا صباغیان" نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز و خاتم و ابرکوه و رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان یزد دوشنبه شب در نشستی با اعضای هیات نظارت شهرستان  مهریز افزود: رعایت دقیق مقررات در تمامی مراحل برگزاری انتخابات موجب دلگرمی مردم و حضور پرشور آحاد جامعه در این عرصه می‌شود.

وی با بیان اینکه اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی وظایف خود را به طور دقیق و بر اساس مقررات انجام می‌دهند، ادامه داد: ایجاد شور انتخاباتی در گرو عمل همه مسوولان در بخش‌های مختلف و رعایت مقرراتی است که تعریف شد . 

نماینده حوزه انتخابیه مهریز ( بافق، بهاباد، ابرکوه، خاتم و مهریز با حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ) در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت مردم موجب اقتدار نظام و انقلاب اسلامی است و باید همه در هر مسوولیتی که هستند تابع مقررات باشند که این کار رسالتی مهم و نقش اصلی در برگزاری باشکوه آن دارد.

صباغیان بافقی یادآور شد: هیات‌های نظارت در استان یزد وظایف خود را تاکنون طبق قانون به خوبی و با جدیت انجام داده و می دهند و  ادامه این روند نیز با همکاری سایر عوامل صورت می‌گیرد و همه باید در چارچوب قانون ماموریت مربوطه را طبق قانون انجام دهند.

در این نشست از سوی اعضای هیات نظارت انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه‌ها ارایه شد و همکاری بخش‌های مختلف را برای برگزاری انتخابات حماسی و سالم خواستار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز