۱۸۰ حلقه لاستیک احتکار کشف شد

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۰۹:۴۴:۲۶
کد خبر: ۱۱۷۱۵۹۱
۱۸۰ حلقه لاستیک احتکار کشف شد
کشف ۱۸۰ حلقه لاستیک احتکار شده در بافق ، راه اندازی مرکز آزمایش روانشناختی در بیمارستان مهریز ،کشف ۴۱ دستگاه استخراج ارز رمز در یزد و کمک ۴۱ میلیون تومانی سه خیر برای آزادی زندانیان از جمله خبرهای روز سه شنبه استان یزد است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "شهرام طولابی نژاد" فرمانده انتظامی بافق از شناسایی و کشف ۱۸۰ حلقه لاستیک خودروی احتکار شده به ارزش حدود یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در عملیاتی از سوی پلیس این شهرستان خبر داد.

طولابی نژاد افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در پیگیری خبری مبنی بر احتکار لاستیک خودرو در منزل فردی در یکی از محلات، پس از هماهنگی با دستگاه قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با قدردانی از همکاری و اطلاع رسانی شهروندان با ماموران پلیس شهرستان افزود: مأموران با حضور در محل و بازرسی از منزل متهم  این تعداد حلقه لاستیک خودروهای سبک احتکار شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی بافق با بیان اینکه در این عملیات یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک پیرامون احتکار انواع کالاها و دیگر ارزاق عمومی از سوی افراد سودجو، موضوع را در کوتاه ترین زمان از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما