مدیرکل زندان های یزد:

۷۰ درصد مددجویان زندانی مشکل اشتغال دارند

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۰۲:۲۲:۵۸
کد خبر: ۱۱۷۱۶۱۷
۷۰ درصد مددجویان زندانی مشکل اشتغال دارند
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی یزد گفت: ۷۰ درصد مددجویان زندانی مشکل اشتغال دارند که باید با تشکیل کارگروه‌های تخصصی و دعوت از گروه‌های جهادی در راستای رونق بخشیدن به فعالیت‌ها، انگیزه کسب روزی حلال و داشتن یک شغل آبرومند در مورد آنها اقدام شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "حسین سبزواری" مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی یزد در جلسه هم‌اندیشی و بررسی برنامه‌های حوزه اشتغال، خواستار لحاظ شدن تدابیری در راستای رسیدن به شرایط مطلوب و حتی بالاتر از مطالبه مدنظر سازمان زندان‌ها در امر اشتغال زندانیان شد و افزود: اشتغال ۱۰۰ درصدی بستگی به ایجاد انگیزه کسب روزی حلال و داشتن یک شغل آبرومند در مددجویان زندانی دارد.

وی با اشاره به کسب رتبه برترکشوری زندان‌های یزد در فعالیت‌های فنی و حرفه‌ای سال ۹۹ اظهارکرد: ظرفیت کاری کارکنان زندان‌های استان ستودنی است و با وجود این امتیاز رسیدن به اهداف و رتبه‌های بالای سازمانی دور از انتظار نیست.

این مسوول، در ادامه رسیدگی به حقوق و مزایای زندانیان را سبب رونق فعالیت‌های بخش اشتغال برشمرد و یادآور شد: زندانیان جرایم عمد که به جهت رد مال در زندان بسر می‌برند می‌توانند با حضور در کارگاه‌های اشتغال و ایجاد درآمدزایی، زمینه پرداخت بدهی و آزادی خود را فراهم سازند.

سبزواری تصریح کرد: در سال ۹۹ ،  ۳۸۴ نفر از زندانیان دارای شرایط در ۷۴ کارگاه خارج از زندان مشغول به کار بودند که از این تعداد ۳۴۸ نفر مرد و  بقیه بانوان بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز