راه اندازی مرکز نوآوری و شتابدهی «منش» در ارومیه

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۶:۳۱:۲۳
کد خبر: ۱۱۷۱۸۵۰
راه اندازی مرکز نوآوری و شتابدهی «منش» در ارومیه
با حضور مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و رئیس جهاد دانشگاهی استان، مرکز نوآوری و شتابدهی «منش» راه اندازی شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، با حضور کیومرث پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان استان و  رستم زاده رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی،  مرکز نوآوری و شتابدهی «منش» راه اندازی شد.

به گفته محمدحسین حسنی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی این مرکز در راستای تفاهم‌نامه فی‌مابین، بین ورزش و جوانان و جهاد دانشگاهی، مراکز «منش» در برخی استان‌ها راه اندازی شده است که استان آذربایجان‌غربی نیز از جمله این استان‌هاست.

وی در مورد مرکز منش گفت: این مرکز با حمایت مالی وزارت ورزش و جوانان و برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاه‌ها توسط جهاد دانشگاهی برگزار می شود و هدف آن ارائه خدمات، در اختیار قراردادن فضا و اینترنت و سایر امکانات به ایده پردازان بوده است.

حسنی گفت: شناسایی کسب و کارهای نوپا، بکارگیری مربیان مناسب، ارائه مشاوره های مختلف به کسب و کارها و تجاری سازی محصولات با تامین سرمایه و جذب سرمایه گذار نیز از دیگر اهداف این مرکز است.

معاون فرهنگی و امور جوانان آذربایجان‌غربی اضافه کرد: با توجه به وضعیت کرونا، دوره‌های آموزشی عموما بصورت مجازی برگزار می‌گردد و جوانان علاقمند در سطح استان می‌توانند از این دوره‌ها استفاده کنند.

وی ادامه داد: جوانان علاقمند می‌توانند برای اطلاع از دوره‌های مختلف ز طریق سایت اداره کل و صفحات اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان اطلاع نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز