رییس شورای فرهنگ عمومی:

کارفرمایان ابرکوه تمامی تلاش خود را برای افزایش تولید به کار گیرند

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۵:۵۲:۳۶
کد خبر: ۱۱۷۱۸۵۹
کارفرمایان ابرکوه تمامی تلاش خود را برای افزایش تولید به کار گیرند
رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ابرکوه گفت: تمامی کارفرمایان، تولید کنندگان و کارگران باید تلاش خود را برای افزایش تولید به کار گیرند و مسوولان هم برای برداشتن موانع و مشکلات سر راه آنها برنامه ریزی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت الاسلام سید "ابراهیم حسینی" روز چهارشنبه به مناسبت هفته کار و کارگر( ششم تا یازدهم اردیبهشت ماه) در دیدار با رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، جمعی از کارفرمایان ، بسیج کارگری و نمایندگان کارگران شهرستان با تاکید بر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در اجرای شعار« تولید ، پشتیبانی ها ، مانع زدایی ها» در سال ۱۴۰۰ افزود: کارفرمایان و کارگران قشرهای تلاشگری برای جامعه به عنوان ستون فقرات نظام اقتصادی هستند.

امام جمعه ابرکوه با بیان اینکه جایگاه بسیج  و تشکل‌های کارگری در رونق و جهش تولید جایگاه بسیار ارزشمندی است افزود: جهش تولید ، لازمه اش حمایت و مانع زادیی  است و متاسفانه در کشور موانع رنگ و لعاب قانونی دارد که باید این مشکل رفع شود.

 وی در ادامه کار و تولید را مولفه اقتدار و استقلال اقتصادی دانست و اظهار کرد: اگر تولید در هر شهرستان حمایت و مانع زادیی شود، استان موفق است و اگر در کشور استان ها موفق شود، کشور به رشد و شکوفایی و بالندگی اقتصادی می رسد.

نظر شما