سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان اشتهارد:

صنعتگران اشتهارد حامی جوانان و ورزش هستند

۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۰۹:۱۶:۰۹
کد خبر: ۱۱۷۲۱۵۱
صنعتگران اشتهارد حامی جوانان و ورزش هستند
سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان اشتهارد گفت: مدیران واحدهای صنعتی این شهرستان علیرغم همه دشواری های کار تولید همراهی خوبی در فعالیت های فرهنگی و ورزشی دارند و به نوعی حامی نسل جوان هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، کامران ظهیری اظهار کرد: شهرستان اشتهارد قطب تولید وصنعت البرز و کشور محسوب می شود و به مدد تلاش های صورت گرفته و توجه به ظرفیت داخل در سال های اخیر رشد وتوسعه قابل توجهی را داشته است.

وی افزود: صاحبان صنایع در کنار خدمت به اقتصاد کشور و ایجاد اشتغال برای جوانان تعهدی تحسین برانگیز به مسئولیت اجتماعی خود داشته اند و حامی ورزشکاران و اقشار آسیب پذیر بوده اند.

ظهیری ادامه داد: در  حدود دوسال اخیر ما با حمایت صنعتگران شریف توانسته ایم بسیاری از رشته های ورزشی را فعال کنیم و با حمایت آنها مسابقات مختلفی در سطح شهرستانی و استانی برگزار شده  واعزام تیم هایی در سطح ملی نیز رقم خورده است.

متولی ورزش وجوانان اشتهارد در ادامه بیان کرد: این عزیزان در حوزه تجهیزات و زیرساختی نیز ورود کرده اند و با سرمایه گذاری های ارزشمند خود زمینه رونق ورزش در میان اقشار مختلف مردم را فراهم کرده اند.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و آسیب هایی که دراین بخش به اقشار مختلف وارد شده است گفت: در این حوزه نیز صنعتگران شریف اشتهارد در کنار ما حضور داشته اند و چندین نوبت در ماه های اخیر در قالب کمک های مومنانه یاریگر محرومان بوده اند ودر این راستا نیز روز گذشته با حضور فرمانده سپاه استان ،مدیرکل ورزش وجوانان و جمعی ازمسئولان شهرستانی 500 بسته کمک مومنانه به ارزش 1.5 میلیارد ریال به نیازمندان اهدا شد.

ظهیری در پایان با قدرانی از توجه و همراهی مسئولان شهرستان واستان  با حوزه ورزش و جوانان گفت: تولیدکنندگان و صنعتگران یک موهبت ارزشمند برای کشور محسوب می شوند و ضرورت دارد تا در شرایط کنونی کشور نیازها و خواسته های آنها مورد توجه و رسیدگی بیشتری قرار بگیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز